Ik ga in december naar mexico! Wou ook net een topic openen haha! Ben ook erg benieuwd.... wij gaan naar Sandos Playacar Riviera.. in playa del carmen....
Ik ga in december naar mexico! Wou ook net een topic openen haha! Ben ook erg benieuwd.... wij gaan naar Sandos Playacar Riviera.. in playa del carmen....
Wij zitten er van 29 nov tot 14 dec en gaan er voor de 4e keer naar toe. Ik zal ze vast voorbereiden op je komst , als je vragen hebt stel ze maar hoor !
Duikpaardje: haha nou zo gevaarlijk ben ik niet lig vooral op t strand denk ik hihi.... ik kom de 17e! ahha.. We hebben ons gisteren een beetje georienteerd in wat we allemaal kunnen doen en willen sowieso met dolfijnen gaan zwemmen en dat gedoe op zo een piratenboot Verder moeten we nog even rondneuzen
Prijzen (in dollars) staan wel op de aparte sites, niet op de hoofdsite omdat die nog niet af is. Als je googlet op La Luna Tulum zal je heel wat vinden.
Nee, je betaalt alleen voor het huisje, en dat is dan dus als het een tweepersoonscabana is zo: je kan bijv. een huisje voor 2 personen boeken, en stel jullie betalen de prijs samen en het is bijv. 125 per nacht is het voor beide 62,50 per nacht zeg maar. Om maar even een voorbeeld te noemen.