Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Silence schreef:Mam zelf voelt zich erg aangetrokken door Schotland en geeft al jaren aan daar eens heen te willen. Ik weet niet hoe dat land is qua stedentrips?

Echt een geweldig mooie stad met zoveel aparts te zien! 

Praag zal inderdaad goedkoper zijn maar Wenen waarschijnlijk meer things to do (Spaanse rijschool
). Ja god, ik heb 5 maanden (september t/m janari) in Wenen gewoond en een fantastische tijd gehad. Ik ben dus lichtelijk bevooroordeeld
Nieuwjaar in Wenen is echt TE GEK! Afgelopen nieuwjaar ben ik dan ook een weekje terug gegaan met wat vrienden en wederom een top week en een ontzettend gaaf nieuwjaar gevierd! Daar staat dan de hele stad vol met podiums (op 13 plaatsen door de hele stad!), je viert het dus gewoon op straat en iedereen gaat uit zijn dak
Begin januari komt er door het hele park een schaatsbaan te liggen, ook al zoiets groots (dat ik er niet geweest ben, aangezien ik toen juist weer terug naar huis ging, is een ander verhaal
).
Tellie schreef:Die kerstmarkten zijn echt overal hetzelfde, of je nu in Wenen zit of hier over de grens in AkenSilence schreef:oeioeioei, dat klinkt ook wel heel erg goed. Precies mijn sfeertje
Als je kerstmarkten wilt moet je naar keulen gaan.
Ben er nu al 2x geweest en ik vind die kerstmarkten daar geweldig!
Mijn record in Wenen was 4 kerstmarkten op één dag. Toen was ik ze ook goed zat
vikki schreef:InderdaadKerstmarkten met gluhwein en *hoe heet die hongdrank ook al weer* en tal van eetbare lekkernijen etc., heel gezellig sfeertje)
Gluhwein en die Punch in alle soorten
Tellie schreef:Silence schreef:oeioeioei, dat klinkt ook wel heel erg goed. Precies mijn sfeertje
Als je kerstmarkten wilt moet je naar keulen gaan.
Ben er nu al 2x geweest en ik vind die kerstmarkten daar geweldig!