ervaringen met online inchecken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: ervaringen met online inchecken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:42

Je hebt gelijk Vikki, ik ben gewoon heel erg saai om mee te vliegen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 12:59

Nee nog niet ik ga eerst even aan mijn vriend vragen of hij liever bij de gang zit of bij de nooduitgang.
Niet iedereen word vrolijk van mijn vele gepraat, mijn vriend is het gewend Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:09

Nibbit schreef:
Wij hebben wel online ingecheckt en stoelen bij de nooduitgang gekregen.
Zorg wel dat je meteen incheckt als de 24 uur in gaan, weg is weg Tong uitsteken
Het is ideaal, je hoeft op schiphol alleen je bagage af te geven, en dat is zo klaar

Hoop je dan. Zoals ik al zei waren wij er ruim van te voren en hebben dus mooi onze vlucht gemist

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:12

Wat noem jij ruim van tevoren?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:04

2 a 2,5 uur.
Transavia gaf zelf ook aan dat zij de capaciteit niet aan konden. We hebben echt heeeeeel lang in de rij gestaan, het schoot echt niet op. Gemiddeld deden ze per passagier er 10 minuten over. Toen stopte de band er ook nog een tijd mee.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:50

Dat is wel achtelijk zeg. Normaal moet je met 2,5 uur het allemaal makkelijk halen zelfs met inchecken erbij.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:08

Ik heb idd bij de laatste keer online inchecken de nooduitgang-stoelen gereserveerd maar zat daar dus een rij achter. Wat helemaal grappig was was dat de mensen tot 2 rijen achter ons toe ook de nooduitgang gereserveerd zouden hebben!
Die begonnen dus te klagen en toen kwam ik er maar ff tussen dat wij óók de nooduitgang aangeklikt hadden op het plattegrondje van het vliegtuig.. Nu heb ik geen nooduitgang nodig in principe, de mensen achter mij hadden er veel meer aan gehad, maar de mensen die ook echt op de nooduitgang zaten hadden deze dus niet gereserveerd, en waren nog eens heel klein ook. Ze wilden toen alleen niet ruilen met de mensen achter mij. Ja dat was toen nog een heel gedoe....
Dus even een belletje voordat je gaat reserveren welk stoelnummer precies de nooduitgang is, is misschien wel slim. Terugweg hebben we natuurlijk gewoon stoelen gekregen en zaten we toevallig wél aan de nooduitgang. Clown

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:56

Met online inchecken kan je geloof ik niet bij de nooduitgang idd.
Met easyjet kan je trouwens zelf je plek uitzoeken. Als je dan vroeg op het vliegveld bent mag je als eerste groep instappen (eerst de kinderen, dan de A groep, B en dan C) dus als je daar vroeg mee bent kan je een goed plekje uitzoeken.