Wat leuk om dit allemaal weer even te zien. Vorig jaar ben ik daar ook geweest, en momenteel zit ik in het Noord-Oosten van de U.S.A. en kom net bij de Niagara Watervallen vandaan!
Echt mooie foto´s , en vin dhet erg leuk om foto´s te zien van steden waar ikzelf een paar jaar geleden ook ben geweest, en de strip waar ik ook heb gelopen..krijgt meteen weer vakantie gevoel! Fijn dat je zo genoten hebt..
Whauw gaaf!!! Ben 1 keer in Amerika geweest in LA. Maar dat was voor mijn werk en heb helaas niet veel kunnen bezichtigen Ik ga zeker nog een keer terug naar USA! Die laatste foto! Alcatraz
Nath, ik kom je foto's nu pas tegen Wat een gave foto's zeg, zo krijg ik ook echt zin om daar heen te gaan. Amerika trok mij nooit zo, maar bij het zien van deze foto's verander ik mijn mening. Ik wil wel ooit een keer naar Amerika!!
Super. Heb je reisverslag ook gelezen. Jullie hebben het erg leuk gehad.
Prachtig, prachtig! Superplaatjes, superleuk om te zien! Een aantal dingen komen me bekend voor, maar ben ook net een weekje geleden geland vanuit the States. Ik heb zo'n heimwee <3