Welke bestemming is kort vliegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke bestemming is kort vliegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:18

Ik zou een weekendje Londen doen, dat is erg leuk! Je zit dan vaak in een rustige vlucht (dus niet tussen de lallende tieners op naar Lloret) maar eerder tussen zakenreizigers ed. En je zit relatief heel kort in het vliegtuig.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:25

Spanje zit je in Malaga met 2/2,5 uur.
Alles wat natuurlijk in de buurt van NL ligt valt mee, Frankrijk, Duitsland, Engeland etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:36

Djerba is 2,5 uur.Madrid nog geen twee uur.
Dat is mijn beste vliegreis geweest.Ik heb ook vlieg angst en zat naast een wild vreemde man in het vliegtuig.Dus ik begin in het wilde weg tegen de mens te ratelen want hub en de kinderen zaten aan de andere kant van het gangpad.En wat bleek,de mens was piloot en op weg naar zijn nieuwe baan in Spanje.De hele reis heeft hij verteld wat er gebeurde en op zijn bankrekening na Bloos wist ik verder alles van zijn leven Clown .
Maar goed ik heb nog nooit zo ontspannen in het vliegtuig gezeten.Op de terug weg heb ik wel aan de kinderen uitgelegd wat alles betekende wat het vliegtuig deed,maar miste toch mijn piloot.

Ik ben in het voorjaar dus niet mee naar canada gegaan Bloos .Kan moeilijk iedere reis een piloot aan mijn zij vragen.