Groetjes vanuit Londen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Groetjes vanuit Londen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:17

hahaha, die bodyguard best grappig. Jij hebt daar echt iets mee he Haha!

Klinkt alsof je het super hebt, en van je benen trek het je niet aan! Is spijtig maar niet iets wat je in handen hebt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:17

aaaah je maakt me jaloers!!
ik wil oohook!
kan ik niet n keertje met je mee ? Tong uitsteken

ben benieuwd naar de foto's enzo!
have fun!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 19:21

Ik weet het Katia, maar het is zo vervelend. De eerste dag en gisteren ook nog veel, heb ik doorgelopen, maar dan kan ik 's avonds bijna niets meer. Het doet zo gruwelijk veel pijn en ik ben echt niet zo'n pieperd normaal. Nu moet ik het maar blijven zeggen dat het niet wil, lijkt me ook irritant voor Jeroen Bloos

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:26

Klinkt allemaal super zeg Haha! Ben erg benieuwt naar de foto's.

Wel balen van je benen, het is heel vervelend als je om de zoveel tijd moet gaan zitten vanwege de pijn Scheve mond ik heb het namelijk met mijn heup, dus ik snap maar al te goed waar je het over hebt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:26

Annash schreef:
Ik weet het Katia, maar het is zo vervelend. De eerste dag en gisteren ook nog veel, heb ik doorgelopen, maar dan kan ik 's avonds bijna niets meer. Het doet zo gruwelijk veel pijn en ik ben echt niet zo'n pieperd normaal. Nu moet ik het maar blijven zeggen dat het niet wil, lijkt me ook irritant voor Jeroen Bloos

is het geen ideetje om een rolstoel te huren?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:27

Klinkt heerlijk Shan... Hoop dat je voetjes mee gaan werken... Ach gut Nog heel veel plezier gewenst Kusje

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 19:27

Ja natuurlijk *LOL*
Nee joh, da's amper te doen hier met de tube enzo Nagelbijten / Gniffelen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:40

Nog gelukt met je foto's gisteravond??
Balen van je benen zeg.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 17:15

We hebben gisteravond verplaatst naar vandaag, omdat we anders vandaag vrij weinig te doen hadden.
Ga zo weer even een verslagje typen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 17:39

Wat een dag weer!

Gister wilden we London by Night zien, maar eenmaal lekker liggend op bed, waren we toch wel erg moe... en dus maar verzet naar vandaag! Vanochtend rustig opgestaan en richting het wisselend van de Horse Guards gegaan. Oke, dat viel tegen. Geen paarden te zien. Denk dat we te laat waren, haha. Anyway, terug via St. James' park, en waar ik eergister pech had, had ik nu geluk!

De eekhoorntjes zaten echt vlak aan de rand in het gras. Snel de grote lens op de camera gezet en volgens mij zitten er echt een paar gave plaatjes tussen. Ik hoop het maar, vind het zulke leuke diertjes!

Door naar King's Cross, waar Harry Potter (de platform scenes) altijd worden opgenomen. Daar moest ik als filmfreakje natuurlijk heen - en op de foto! De plek waar je op de foto kunt, is niet de plek waar het opgenomen wordt. Als je naar platform 9-10-11 wilt, moet je nl. in bezit zijn van een ticket. Zodoende hebben ze het er direct naast gemaakt. Maargoed, voor het idee wel leuk.

Daarna zijn we doorgegaan naar Guildham / Guildham school for music & drama. Dat was een behoorlijk zoektochtje, maar uiteindelijk was het 't wel waard. Erg mooie binnenplaatsen gezien en een compleet ander stuk van Londen.

Na Guildham zijn we doorgegaan (nouja, doorgegaan, het was een eind, haha) naar Notting Hill. Ook daar moest de bookstore gevonden worden, maar om Portobello Road te vinden was ook nog wel even een klus. Wel suuuuuupermooie wijken, dure auto's (men, ik wil ook!) en Portobello Road is een erg leuk straatje met grappige winkeltjes. Aan een man of vijf gevraagd waar het was. Het idee voor de bookstore is ontstaan bij een boekenwinkeltje in een zijstraatje van Portobello Road. Dat heb ik op de foto gezet. Na enige tijd zoeken ook het winkeltje gevonden die ze in de film gebruikt hebben, maar dat ziet er nu compleet anders uit en zag er echt niet interssant uit, dus niet op de foto gezet.

Nu weer in het internetcafe, het is inmiddels half 5. Even lekker zitten, straks wat eten en rond 9 uur gaan we richting de Tower brigde. Daarna Big Ben, London Eye, Houses of Parliament. Wil toch proberen of ik wat gave Londen by Night foto's kan krijgen! Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:44

klinkt goed allemaal Pling Ik zag al wat langs komen op je log.
Waah, wil ook vakantie Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 14:26

Vast een foto'tje:

Afbeelding

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:28

Oehhh ziet er gaaf uit Cool

Daihyo