De Waddeneilanden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niffie

Re: De Waddeneilanden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:35

S0WHAT schreef:
Ik ga ook deze vakantie naar Terschelling Lachen

We gaan met de boot.

Hoe wil je er anders komen?? zwemmend Knipoog Haha!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:41

Ik ben zelf helemaal verliefd op Texel.
Je kan er super buitenritjes maken, er is een heerlijk strand, en er hangt een gezellige sfeer..
Ik vind juist doordat het een wat groter eiland is er wat meer te doen is, maar er zijn toch ook plekjes waar je heerlijk rust hebt!

Ik vind het gewoon heerlijk daar! Bloos

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:10

Ik ben ook erg op Texel. Vind ook het ecologische aspect erg leuk... Leuke winkeltjes in Den Burg en iedere avond kun je altijd wel ergens eten. De Koog ontwijk ik eerlijk gezegd een beetje... Wij trekken altijd meer richting De Cocksdorp. De Slufter en de Muy zijn schitterend 's avonds net voordat het donker wordt. Ik heb 2x mijn paard meegenomen. Er is super te rijden in brede bermen en ruiterpaden, alleen is mijn paard soms een beetje een watje, wat niet echt fijn is.

Voor kinderen is er ook superveel te doen. Met mijn neefjes van 6 zijn we vorig jaar met de garnalen vissers meegeweest, dagje zeehondjes kijken in Ecomare en via Ecomare ook een "wadexcursie" gedaan waarbij ze met een wasknijper krabbetjes mochten vangen, aardbeien plukken in de zelfpluktuin en het strand bij De Cocksdorp waren ook favoriet.

Dit jaar ben ik een dagje heen en weer gereden voor vaderdag omdat mijn ouders er toen zaten. Voor 3.5 euro heen en weer met de boot + hond. Koopje. Heerlijk gewandeld en gegeten en om 9 uur weer met de boot terug. Moet ik echt vaker doen :-]