Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caroline1985 schreef:.. Hahaha volledige update als ik geweest ben
Waar ken jij die mensen van dan als ik vragen mag?
xxxcatjuxxx schreef:klinkt allemaal echt heel erg leuk. zitten er nog een minimale leeftijd of verplicht diploma aan verbonden?
_Kruimeltje schreef:Ik heb hier ook op gereageerd om in de maand augustus te gaan werken, maar nu krijg ik zo'n mailtje alleen ik snap niet wat ze met het woord proced bedoeld? Miss dat iemand dat hier weet. Eerst vond ze het helemaal geweldig en blabla maar toen zei ik dat ik alleen in augustus kan en hoe het zat met reiskosten en salaris.
Hi Olga,
Sorry for the delay in replying you. I've been very busy at the riding club. For me it's ok.
So how do you want to proced?
Speak you soon
Federica
Liiszle schreef:xxxcatjuxxx schreef:klinkt allemaal echt heel erg leuk. zitten er nog een minimale leeftijd of verplicht diploma aan verbonden?
kijk even op de eerste pagina, staan aantal vragen beantwoord.
zover ik weet geen minimale leeftijd, en nee geen dilplomas nodig, als je maar redelijk engels kan
_Kruimeltje schreef:Ik ook vanaf 5 augustus en dan 3 weekjes want heb 26 aug ergens weer assessment.
Melanie_ schreef:Hmmm raar zeg.. En ik heb juist geen antwoord van haar gehad...Ik zal anders nog 'ns mailen..
Phylos schreef:waar moet dat cv precies uit bestaan?
_Kruimeltje schreef:sorry maar ik ben nu ponykamp begeleiden dus drukdrukdruk en ben nu heel ff op de pc om me mail te checken, heb dr ook meteen gemailt dat ik vrijdag zsm mail want ik heb nog interesse.