Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vogeltje90 schreef:kally schreef:Aan Vogeltje....
Vraagje mijn ouders gaan ook daar heen en hebben het over die
dolfijnen tocht gehad.....welke maatschappij en is het ook zo dat je ze echt gaat zien(of alleen met geluk),
wat koste het etc....alvast bedankt.
Of iemand anders die dit weet??????
Sorry ik zie je vraag nu pas!
Wij waren op vakantie gegaan met Neckermann reizen, en via hun hebben wij die tocht geregeld. Wij gingen op een catamaran, en er zat 's middags nog een jeepsafari aan vast, een combinatie dus. De combinatie was 63 euro per persoon, dus dat viel wel mee op zich.
Bij ons was het zo dat we bléven varen tot we de dolfijnen gevonden haddenEn ze varen expres naar plekken waar heel veel dolfijnen zitten. Normaal gesproken mocht je ook zwemmen met de dolfijnen met de tocht die wij deden (ik denk dat ze dan in een baai af zouden meren ofzo) maar dat ging bij ons helaas niet, omdat de dolfijnen jongen hadden.
Er was denk ik ongeveer 75% kans om dolfijnen te zien, maar zo veel als wij ze zagen komt niet zo vaak voor. De dolfijnen volgden ons namelijk wel meer dan een uur, helemaal op de terugweg, dus dat was geluk hebben.
Er ging ook een cameraman mee de hele dag, en 's avonds kon je dan die dvd bestellen. Hebben wij gedaan, de dvd was van een super slechte kwaliteit, maar het is wel een leuk aandenken.
Veel plezierwij gaan dezelfde tocht iig in april weer maken