Net terug uit Curaçao, het droomeiland!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Net terug uit Curaçao, het droomeiland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:05

Dat alle stranden zijn aangelegd is maar deels waar.
Paar jaar terug is idd een groot deel weggeslagen tijdens orkanen/stormen. Die zijn opnieuw aangelegd (logisch ook, want natuurlijk zou dit jaaaaaaren duren en dan stort het hele toerisme in), maar dat geldt niet voor alle stranden.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:58

LiSSy schreef:
ik ben ook net terug uit curacao en de stranden zijn inderdaad onwijs mooi... wel jammer dat jij alleen de paradijs delen van het land op de foto hebt gezet...

de starnden zijn allemaal aangelegd en inderdaad mooi gemaakt. de rest van het eiland is helemaal verpauperd, ontzettend dor en er ligt echt overal zooi.

desondanks heb ik wel een coole vakantie gehad hoor Haha! wij zaten alleen bij mijn schoonzusje in huis (die wonen daar voor 3.5 jaar) dus we hebben niet echt hele erge touristische dingen gedaan, maar meer de local dingen.

hahaha nog naar een snek geweest? ik heb bijna elke avond mijn tante naar sneks gereden en nummerkantoortjes.

maarre... mijn familie woont al bijna 40 jaar op het eiland. en er is echt heel veel veranderd. ten goede en ten slechte. de laatste jaren is het wel veel netter geworden. als je 17 jaar geleden op het eiland was (toen is mijn moeder nog geweest) dan was je echt overal dode honden en vuilnis tegengekomen.
maar ik ben het met je eens dat er een mooi toeristensausje over de werkelijkheid is gegoten. maar ja hier in nl zie je ook niet alles hoor. dan zit je ook maar in je eigen kringetje. toen mijn beste vriendin in de verslavingszorg zat, zijn wat dat betreft mijn ogen ook wel open gegaan hoor. elke maatschappij heeft meerdere lagen, en vaak zie je alleen je eigen laag.

voor diegene die heimwee naar het eiland hebben:

http://www.dolfijnfm.com/

en dan op on air klikken!! heerlijk!!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 10:18

jup, broodje hete kip, heerlijk Haha!

baai dagje bij daaibooi was ook echt heerlijk, 's morgens om 9 uur op het strand met BBQ, enrome koelbox, enorm stel vrienden en relaxen maar. de BBQ ging om half 11 al aan, echt een heerlijk dagje gehad op die manier Lachen