Aruba

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:05

Doe ik het toch goed met Corsairfly, waarbij ik 40 kilo mee mag Cool (en maar 450 euro betaal voor een retourticket!)
Het enige jammere is dat ik niet uitgezwaaid word vanaf Schiphol, omdat ik vanuit Parijs vertrek Knipoog

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:09

heb twee jaar op aruba gewoond, vriend bij marine, ikzelf vrijwilligerswerk in dierenasiel gedaan (het leven is hard voor de dieren) en supertijd gehad op mijn slippertjes Clown je kunt er ook paardrijden...wel met een dikke maar hoor..
als je speciale vragen hebt pb maar!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 02:03

Bedankt voor alle berichtjes. Ik heb nu al een heleboel info verzameld, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik vertrek volgende week al, dus ben benieuwd.

Wat gaaf celticpony, zo lang daar, zul je vast een hoop mensen kennen ook. Woon je nu weer in Nederland? Dat zal wel wennen zijn, want ik hoorde dat alles daar veel relaxeder en langzamer gaat Clown maarja volgende week zal ik het zelf ondervinden.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:15

Wat een leuk topic! Mijn moeder gaat in maart 2 weken naar Aruba, zou best meewillen Nagelbijten / Gniffelen

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:33

oh ik ga in september weer heen, voor de 3e keer!
mijn schoonouders zijn er 2 jaar geleden heen verhuisd.
leuk eiland,mooi weer, als local goed te betalen,je kan alles krijgen wat je hier ook in de supermarkt kan halen(je heb daar soorten venz hagelslag die je hier niet kan krijgen Haha! )
paardrijden zou ik persoonlijk daar niet zo gouw doen.
ik vind somige ruiterpaden echt super stijl en veel te veel losse steentjes en afgronden(ik ben een schijtert Bloos )

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:28

Wat voor weer is het daar nu???
Ik zit alleen maar wolkjes op weeronline Boos!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:38

Op Aruba was het laatst regen. Mijn vader zit er nu 2 weken voor zijn werk, en dan 2 weken Curacao.
Hij zat onder de parasol op het strand, maar niet vanwege de zon maar vanwege regen.

Het was er ook erg groen, dus dan weet je het wel Haha!.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:43

Als het regent op Aruba, dat gebeurt dat idd het meest in onze herfst-/wintermaanden: nov/dec/jan. Ik kwam er destijds half januari aan en toen hebben we nog wat buien meegepikt, maar vanaf februari is het er voornamelijk droog. Voor het weinige groen op het eiland is het wel prettig als er eens een bui valt. Knipoog

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:25

No Cheer ik ga zondag....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:31

Je kunt er nog steeds in korte broek lopen hoor. Haha!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:44

Het is daar altijd mooi weer. Hier op Sint Maarten schijnt ook altijd de zon. En als er al regen is, is dat een bui van een paar minuten en dan is het weer over. Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:40

x_spekkie_x schreef:
Het is daar altijd mooi weer. Hier op Sint Maarten schijnt ook altijd de zon. En als er al regen is, is dat een bui van een paar minuten en dan is het weer over. Lachen

Clown Deze week niet hoor.. mijn ouders zitten er ook al een weekje en het is echt regenseizoen.. je spoelt van het strand af en ze hebben al een paar dagen bijna geen zon gezien. Maar goed, troost jullie.. dit gebeurt zelden..

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 05:49

Het regent aan een stuk door hier op aruba en het is niet zo'n buitje als in nederland, nee hoor je spoelt helemaal weg. Ik ben echt alle dagen helemaal doorweekt thuisgekomen. Niet normaal...

Zaterdag en gisteren was een mooie dag, maar verder. Nee echt niet normaal hoe hard het regent. De straten staan helemaal blank ook, maar het blijft wel heel warm. Ik kom net van het strand vandaan en had voor het eerst een lange broek aan met dichte schoenen, maar dit was voornamelijk voor de muggen. Het stort momenteel weer. Het komt met bakken uit de hemel.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 05:52

TeeGee schreef:
No Cheer ik ga zondag....

Leuk TeeGee, misschien kom ik je wel tegen. Ik werk op Moomba Beach bij de Jolly Pirates. Heel leuk om een dagje te doen. Alvast een goede vlucht en neem een beetje zon mee, hahahaah Clown

Nee als het goed is wordt het weer snel weer wat beter. Vergeet je muggenspul niet, want het is verschrikkelijk hier met de muggen.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:40

Dan heb ik blijkbaar mazzel hier op Sint Maarten Knipoog
Maar het eiland ligt natuurlijk ook een stuk noordelijker (bovenwindse eilanden).

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 19:24

Heb jij wel goed weer dan?
Vandaag hebben we wel volop zon, 29 graden is het denk ik.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:37

he moomba beach!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij!
ons stam strand als we daar zijn.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 21:36

Haha ik kijk er nu op uit... Haha!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:30

dutchy_ schreef:
Heb jij wel goed weer dan?
Vandaag hebben we wel volop zon, 29 graden is het denk ik.
Afgelopen tien dagen één wisselvallige dag gehad, maar dat waren maar korte buien (wel de hele dag door). Dus wel goed weer Lachen

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 03:58

We hebben hier nu wel redelijk goed weer. Ik was gisteren vrij, omdat ik mijn verstandskies had laten trekken, maar nu mag ik dus niet in de zee zwemmen en ik voel me ook best beroerd.

Echt superstom, maarja, wel raar dat mijn verstandskies nou juist hier op Aruba komt doorzetten, maargoed. 18 December moet ik terug voor de andere twee... Verdrietig

Nog meer mensen die richting Aruba komen... Haha!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:35

Bon Dia!! Las deze post nu pas voor het eerst... Heb van sept 2003 tot feb 2004 op Aruba gewoond, ook voor stage! Ik heb een supertijd gehad daar!! Omdat je er inmiddels zit, ga ik je geen tips meer geven over supermarkten en huizen enzo Knipoog .
Kan je nog wel een paardrijtip geven: Rancho Notorious!!! Dat was mijn stagebedrijf, ik heb 6 mnd als tourguide voor hun gewerkt, (toen) NL eigenaresse, zorgde heel goed voor de paarden en leuke tochten. Als ik op hun site kijk, bestaan ze nog gewoon, al weet ik natuurlijk niet hoe de situatie daar nu is. In ieder geval veel plezier op het eiland.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 03:10

Oh wat gaaf, ik zal daar binnenkort eens gaan kijken. We willlen binnenkort een keer naar Natural Pool gaan en dan willen we te paard gaan, haha.

Nu ik er zo eens op let, valt het me op dat ik nog helemaal geen paard gezien heb hier, haha. Maarja binnenkort gaan we.

Had jij ook zoveel regen in de begin dat je er zat?

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 03:50

He Dutchy ik woon op Aruba. Als je info wilt over iets kan je me pm'en

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 15:13

Hmm.... ik kan me idd herinneren dat het de hele maand november geregend heeft. Mijn moeder trouwens ook, die kwam in november op bezoek....

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 18:17

Het is nu al 3 dagen superlekker weer, ik ben al harstikke verbrand..

@ jennasilver, wat grappig, waar woon je ergens?