Whaha XD
Ik wil een buitelandse

Zijn die op vindbaar daar ?XD
Uhm ja , kijk , een bleekscheet vind ik niet zo formidable
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Vaak heb je ook wel leuk campingpersoneel. Leuke badmeesters, barjongens, animatieteam. Zitten vaak wel leuke jongens in.
SpikkelFire schreef:Hahahah dat is mannelijkwat moet ik nou met een jochie van 16?
Als je ouder bent dan neem je dat vanzelf voor lief
_pauline_ schreef:Volgens mij ben ik ook op die camping geweest!Ik ga dit jaar weer naar frankrijk voor de zoveelste keer, maargoed. Ik ga gewoon samen met mn ouders, zus en broertje. We gaan naar de Camping Les Arches. Daar zijn we al meerdere keren geweest, is opzich een leuke camping.
En we gaan naar nog een camping maar daar weet ik de naam niet van.
SpikkelFire schreef:_pauline_ schreef:Volgens mij ben ik ook op die camping geweest!Ik ga dit jaar weer naar frankrijk voor de zoveelste keer, maargoed. Ik ga gewoon samen met mn ouders, zus en broertje. We gaan naar de Camping Les Arches. Daar zijn we al meerdere keren geweest, is opzich een leuke camping.
En we gaan naar nog een camping maar daar weet ik de naam niet van.*gaat googlen*
/edit; niet dezelfde camping, maar die ernaast ligtze hebben een heerlijke rivier met een prachtige waterval waar je onder kan staan. Tip; boven de waterval loopt een dam, ga eroverheen lopen en loop hem helemaal uit, echt heel mooi
zorg wel voor goede stevige schoenen want die dam is ongeveer 20 cm breed en aan de ene kant heb je ravijn en de andere kant een vieze rivier met waterslangen enzo