Zwitsal schreef:als die manege bij onze camping in de buurt ook iets met anda's en lippi's heeft dan ga ik sowieso een keer een rit maken..
met of zonder dinnetjedat kan ik natuurlijk niet missen!
haha, je moet toch van je vakantie genieten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:als die manege bij onze camping in de buurt ook iets met anda's en lippi's heeft dan ga ik sowieso een keer een rit maken..
_xMichelle schreef:Zwitsal schreef:als die manege bij onze camping in de buurt ook iets met anda's en lippi's heeft dan ga ik sowieso een keer een rit maken..
haha, je moet toch van je vakantie genieten?
Jibbel schreef:JA! hier nog 1!!
Ik ga ook 10 dagen naar Spanje (en 12 dagen Frankrijk, maar dat was de vraag niet)
Samen met mn vriendje ga ik lekker 16 uur in de auto zitten om in Spanje te komen!Wij gaan naar Toroella de Montgri, Costa Brava en vlakbij L'estartit! Dus nu ik weet dat er een manege zit...
Calanddra schreef:Steef_ : oe daar ben ik ook geweest. Leuke camping en Pals is echt een leuk plaatsje
Jibbel schreef:Haha, ja goed, zal ik doen! Weet je wanneer ze gaat?
Wij gaan van 5-15 augustus
Calanddra schreef:Zijn jullie trouwens weleens in Sitges geweest?
spekkiejnfu schreef:jaa, ik ga donderdag voor het eerst naar spanje, 4 dagen winkelen in barcelona! Iemand die mij kan zeggen wat ik écht moet gaan zien?
Calanddra schreef:Sitges ligt iets onder Barcelona als het goed is. Sitges staat bekend om de hoeveelheid homoseksuelen. Over het algemeen heb je er als vrouw niks te "vrezen". Mn broer daarentegen gaat niet meer mee, die werd telkens van top tot teen bekeken
Evenals die vriend van hem die dit jaar weer mee gaat. Maar die durft nog wel mee