Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aline_17 schreef:Utrecht, Groningen, Amsterdam
Urielle schreef:Ik vind Den Bosch een hele leuke stad, echt met van die oude kleine straatjes met hobbelsteentjes en even de _echte_ Bossche bollen gaan eten ipv die nepzooi van de gewone bakker. Misschien is het ook leuk om richting Scheveningen te gaan, over de boulevard flaneren en daarna eten met uitzicht op de branding. Maastricht moet ook leuk zijn.
Marijee schreef:Amsterdam,Groningen,Sneek?
RianneH schreef:Houdt je wel rekening met de reistijden? Utrecht - Leeuwarden is bijv. al 2 uur reizen heen en twee uur terug, zou zonde zijn als je de hele dag onderweg bent in de trein..
marlooo schreef:RianneH schreef:Houdt je wel rekening met de reistijden? Utrecht - Leeuwarden is bijv. al 2 uur reizen heen en twee uur terug, zou zonde zijn als je de hele dag onderweg bent in de trein..
Ja dat weet ik, een tijdje geleden hebben we ook 1 dag met de trein gereist, toen zijn we naar Amsterdam en Utrecht geweest en ook nog ff naar Schiphol, dat ging wel want dat ligt nog allemaal dichtbij elkaar, maar als ik naar Eindhoven wil gaan, ga ik natuurlijk niet naar Groningen
_June schreef:Ik zou zeker even langs Den Bosch gaan
is maar een stukje van Eindhoven af. Dus kun je daar winkelen en hier in Den Bosch lekker op een terrasje zitten en wat eten