Ik heb het Ierse uitgaansleven tot in z'n max meegemaakt

Heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppes schreef:Mbkaatje, jij hebt dus ook een Ier te pakken?Mijn vriend is half-Iers, prachtig rossig haar, Ierse vader met een heerlijk accent, had het niet beter kunnen treffen met mijn Ierse mannetje
mbkaatje schreef:Dat klinkt inderdaad erg Iers.
manic schreef:Glendalough is inderdaad ook schitterend, voor als je aan de oostkust zit. Je kan er onwijs lekker wandelen en hiken. Laatste keer dat ik er was kwamen we niet zo ver vanwege de regen, dus hebben we maar in de pub heel lang aan de lunch gezeten. Was ook erg gezellig
mbkaatje schreef:Wat jammer dat de Cliffs of Moher zo toeristisch zijn geworden. Dan is het gelijk niet echt interessant meer.
Ben er dus heeeel lang geleden geweest en toen vond ik het schitterend. Het was er mistig en daardoor heel mystiek. Eenmaal bij de Cliffs was het weer helder. Er was geen winkel te bekennen.
Nouks schreef:Verder, trouwens... mocht d'r nog iemand op paardrijvakantie willen in Ierland: ik heb zelf vorig jaar een fantastische vakantie gehad bij de Horse Holiday Farm (Grange, Co. Sligo)
http://www.horse-holiday-farm.com
Paarden stonden er super bij en werden erg goed verzorgd en heb d'r heerlijk gereden. Ik sliep bij "de buren", die hadden ook een B&B en werkten samen met de mensen van de Farm. Hele leuke mensen.