Movie Park Germany wie is daar geweest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TopLadyI

Re: Movie Park Germany wie is daar geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:46

Ben er al een paar keer geweest, je hebt het inderdaad in één dag wel gezien. Had er de eerste keer echt hoge verwachtingen bij, vond het erg tegenvallen, het is best klein, en ik vind er maar 3/4 atracties leuk.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:51

Mystica schreef:
Waren er meerdere? Clown Ik heb er maar 1 gemerkt Huilen van het lachen

wel meer dacht ik hoor Tong uitsteken eentje middenin een looping, heerlijk! Tong uitsteken
maarem, we moeten natuurlijk niet teveel gaan verklappen, jullie moeten er zelf maar heen gaan Knipoog

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 12:54

Ik ga halvelings mee met Silence: Movie world valt qua grootte erg tegen. het park is wel mooi met heel mooi afgewerkte attracties, maar niet erg groot.

Ook fantasialand is heel mooi afgewerkt maar is ook vrij klein. Er is maar 1 echte achtbaan en nog enkele leuke attracties, maar voor de echte thrill-zoekers is het niet ideaal.

Europapark daarentegen is echt groot, met veel attracties en mooie afgewerkte decors. Als je daar naartoe wilt, en goedkoop blijven logeren, kun je best naar een formule 1 hotel gaan dat daar in de buurt ligt. De kamers zijn niet echt groot, en het ontbijt is niet luxues, maar als je genoegen neemt met de basics is dit hotel ideaal. Het kost immers maar 33 euro per nacht, per kamer, ongeacht met hoeveel personen je in de kamer slaapt (1, 2 of 3)

Als je naar movie world wil gaan, en daar overnachten, kan je best logeren in een jeugdherberg die daar in de buurt ligt. Het ligt vlakbij het park en de kamers zijn netjes en verzorgd.
De juiste naam van dit soort jeugdherbergen weet ik niet meer(ik geloof youth hostel ofzoiets), maar als je even googelt kun je het vast wel vinden.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:58

Ook ik ging er met grote verwachtingen heen.. maar helaas viel het erg tegen Boos!

Vond het er maar oud uitzien in vergelijking met attractieparken in NL.. Noem het verwend .. hihi .. maar ik heb me er de dag wel vermaakt, maar zou er niet naar terug gaan ..

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:39

Hoezo verwend? Huilen van het lachen

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:54

Wij hebben 12 kaarten gewonnen met de Postcodeloterij en gaan er woensdag heen Lachen

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:57

@xmanadisx : Wat toevallig! Wij hebben 8 kaarten gewonnen. En wij gaan er deze vakantie ook heen . Haha!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:35

Gaaf Haha! Wij hebben 3 loten vandaar ook 3x4 kaarten Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:38

Ik ben er geweest maar heb niets gedaan; we waren binnen, gingen patat halen maar mijn moeder werd gestoken door een wesp en moest meteen naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis (héél allergisch). Maar sowieso zag het er niet zo leuk uit. Het stikt daar in ieder geval wel van de wespen. Knipoog

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:39

echt waar? Ik ben als de dood voor wespen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:48

Ik weet niet hoe het nu is hoor, maar toen (in de zomer) waren het er echt idioot veel. Ik vond het daarom ook doodeng om daar te lopen aangezien ik er licht allergisch voor ben.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:46

Movieworld bedoel je? Vind ik wel een heel leuk park. Als wij naar een pretpark gaan kiezen we altijd een dag uit dat er regen voorspeld is. Dan is het niet zo druk daar.

_Gargamel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 16:18

ik gaa er 16 juli heen met schoolreis. ik ben er nog nooit geweest ik had
jullie berichten al even gelezen en daar zit wel verschil in ;p
is het leuk als je van achtbanen en actie enzo houdt?
ik ben zelf namelijk helemaal geen held.. ik ben heb me over laten
halen om in die Goliath te gaan in Walibi wat ik vreselijk vond.. gaa ik echt nooooit meer in haha Tong uitsteken
maar die El Condor vond ik weer wél leuk..

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:58

Ja, daar ben ik vorig jaar nog geweest Ja Erg leuk park! Haha!

Wij kwamen die dag nog langs een aarbeien veld waar je zelf je aarbeien mocht plukken ROFL Superleuk en een lol dat we hadden *LOL* (en heul veel aarbeien tijdens het plukken opgegeten Bloos ). Meer over de omgeving zelf weet ik niet, maar er is vast genoeg te doen Lachen

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 19:57

Maar als je van achtbanen en dat soort atracties houd, is het dan een aanrader of niet?

en @ pingu :Waar zit dat andere park waar jij het over hebt?

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:07

Ik ben er gisteren geweest Tong uitsteken heb me heel erg vermaakt Haha!
@ qt_shetties: Er zijn 2 echt grote achtbanen en 2 minder enge en een achtbaantje voor kleine kindjes Tong uitsteken

Wij zaten overgins gisteren vast in de vulkaan met die bootjes, er was een storing werden we er door en medewerker uigehaanl en natuurlijk zaten wij weer helemaal aan de achterkant van het gebouw vast op het achterste punt... gebeurt altijd mij weer Tong uitsteken en ik werd ook steeds in de waterattracties het meeste nat van allemaal ...
En nog een leuk weetje: er waren echt bijna alleen maar nederlanders daar Tong uitsteken

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:15

ik vond het een erg leuk park. Je hebt het idd wel in 1 dag gezien. Ik kijk altijd naar het weerbericht als het een beetje slecht is dan gaan we meestal dan is het lekker rustig in het park en niet in het weekend. Vorige week ben ik nog naar phantasialand geweest en dat is ook een erg leuk park. Europa park wil ik ook nog een keertje doen maar dat is 700 km rijden voor ons beetje ver haha dan ga ik eerder naar disney aangezien we daar jaarkaarten van hebben.

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 14:55

waar is dat europa park dan?

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:08

jaa dinsdag is het zover dan ga ik erheen Haha!