Of in ieder geval een park in de omgeving daarvan. zoals bijv. Balule, maar Kruger is zo wereldberoemd, als je in Za bent moet je dat wel gezien hebben vind ik

Ik ben alleen in Hoedspruit en omgeving geweest (Omg Krugerpark dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelOdYs_Star schreef:Ik ga elk jaar vanaf 2005 naar Zuid-Afrika. Mijn zus woont daar. Zij woont in Rhoodepoort, vlakbij Johannesburg en gaat verhuizen naar Kaapstad, veel mooier & veiliger.Dus dit jaar ga ik ook weer.
Ik ben paar keer in het Krüger Park geweest en Pilanesberg en wat andere wildparken. Maar de kleinere parken vind ik toch leuker dan het Krüger. Maar dat is mijn mening. Ik heb niet zo heel veel met Afrika, maar omdat mijn zus er woont, ga ik er heen, en als ik er ben is het altijd leuk en het is wel een mooi land, maar in mijn ogen niet het mooiste land dat ik gezien heb.
Edit - Ik ben ook vanaf Waterfront met de boot naar Robbeneiland geweest, is heel interessant en wordt op een heel leuke manier rondgeleidt daar. Daarnaast is Waterfront zelf ook heel leuk, je kan er nog meer doen, winkelen & lekker eten. Wat ik ook kan aanbevelen is om naar Hermanus te gaan, ga je met een bootje zoeken naar Walvissen enze bekijken, maar kan alleen rond oktober, wij hebben 3 uur op de boot gezeten, het is even zoeken en lang wachten en veel schommelen op die boot, maar als je de walvissen gezien hebt, weet je dat het de moeite waard is.
De pinguins bij de Kaap zijn ook heel leuk. De Tablemountain is ook de moeite waard en het Two Ocean Aquarium is ook zeker heel leuk om geweest te zijn, naast het Two Ocean Aquarium heb je de African craft market en daar vind je hele leuke (Zuid) Afrikaanse spulletjes. En Cape Point is ook zeker heel erg leuk, dat vond ik zelf ontzettend mooi om daar te zijn.
laulau85 schreef:wat voor werk ga je daar dan precies doen? Lijkt me wel gaaf!
laulau85 schreef:wat voor werk ga je daar dan precies doen? Lijkt me wel gaaf!
Tinuss schreef:Maar als je weer die kant op gaat heb ik wel een verzoek voor je![]()
frisiangirl schreef:Kan iemand vertellen wat een vlucht kost? En wat is de beste tijd om daar heen te gaan?