Ervaringen met Lanzarote?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Ervaringen met Lanzarote?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 08:38

Dat heet "irrigatie" he? In die toeristische gebieden zetten ze overal palmbomen neer, met een tuinslang ernaast voor het water. En dat ziet er dan heel mooi uit, maar ga je een stukje landinwaarts rijden, dan zie je dus alleen kale rotsen. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje nepperig. Ga liever ergens heen waar het van nature mooi groen is.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:10

Dat is maar net waar je voorkeur ligt: ik hang alleen maar met mijn vrienden rond in het toeristengebied, mijn moeder gaat met haar vriend wel landinwaarts geitjes kijken enzo (stikt ervan daar..) maar haar bevalt het wel. De rotsformaties aan de kust zijn op sommige plekken ook erg mooi. Ja

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:29

Ik kon het de mensen die van plan zijn te gaan niet onthouden, om nog wat meer foto's van het eiland te laten zien!
Ik vond het zelf een schitterend eiland, heel verschillend, maar om er meer dan 14 dgn rond te brengen, daar twijfel ik over!
Maar voor degene, die niet in een stikkende warmte willen verblijven gepaard met een lekker briesje, en toch een heerlijk zonnetje is dit ideaal!

1. Afbeelding

2. Afbeelding
Een groen meertje

3. Afbeelding
Ze hebben er ook wijnplanten!

4. Afbeelding
Het verblijf van architect van het eiland, Caecar.

5. Afbeelding
Aan de noordkant is het wat minder droog, en meer groen, en gewoon strand..

6. Afbeelding
En je kan er ook door de wolken rijden, alhoewel ik dat dus drie keer niks vond! Ik heb hoogtevrees!!!

7. Afbeelding
En als ECHTE toerist hoort dit er ook bij!!!!!

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 13:08

ben er ook geweest heb toen bij een manege een tocht gemaakt door de lava velden en wijnplanten, was wel een aanrader.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 14:11

Ach ik vind alles prima daar op Lanzarote, zolang het maar waait en we hele dagen kunnen surfen. Haha!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 20:12

Op de foto's ziet het er wel bijzonder uit. Lachen

Inmiddels zijn we er wel uit dat we niet richting Canarische eilanden gaan dit jaar, maar waarschijnlijk naar een Grieks eiland. Bedankt voor alle informatie, wie weet gaan we nog eens een weekje heen!