foto´s egypte, Hurghada sept 2007

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Re: foto´s egypte, Hurghada sept 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 13:47

Oeee ziet er leuk uit Nat!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 15:24

Gaaf!! Hyper!
Egypte is echt prachtig, kan niet wachten totdat ik zelf ga in april Hyper!

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:36

Wat een leuke foto's om te zien! Het komt allemaal bij me terug!!!
Maar ik snap eigenlijk niet dat je je hotel niet uitwilde, als ik op vakantie ga dient mijn hotel alleen om te eten (als ik niet uit ga eten) en te slapen (voor zover dat nodig is).
Die verkopers neem je er gewoon bij, en vaak is het ook gewoon om zich een beetje interessant te maken tegenover de toeristen, je moet gewoon een beetje weten hoe je erop moet reageren. Een paar woordjes Arabisch doen ook heel veel heb ik gemerkt: éénmaal chukran zeggen, en ze herkennen je de volgende dag gegarandeerd, en benaderen je al met heel wat meer respect!

Volgens mij ben ik voor de safari ooit op dezelfde plek geweest als jij! Al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen, maar het komt me allemaal zo bekend voor!!! Ik wil terug!!!!
Ben je ook gaan snorkelen/duiken? De Rode Zee is daar écht prachtig!
Ik heb ook ooit een excursie naar Luxor meegedaan, het is natuurlijk wel een paar uurtjes op de bus zitten, vroeg opstaan en laat terug, maar ik vond het zeker en vast de moeite meer dan waard!
Cairo ben ik helaas nog niet geweest, maar de piramides staan op mijn TO-DO-list!

Ik hoop dat ik deze winter kan teruggaan, want het is alweer bijna 2jaar geleden dat ik er nog ben geweest, en als ik deze foto's zie, knaagt het toch wel een beetje!
Mijn zusje woont overigens in Hurghada.

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 14:45

Ik ben vorig jaar maart wel meegeweest met de excursie naar Caïro! (ook in een vakantie van acht dagen) Echt heel tof en echt iets wat je gezien moet hebben!
Ik verbleef in Minamarkt in Hourghada.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 15:17

Cooky wij vonden ze echt zwaar lastig.
Wij gingen de eerste dag voor het resort naar de supermarkt om wat drinken voor op de kamer te halen en het begon gelijk al bij de winkels ernaast hello my friend come drink thee. etc
Dus wij vriendelijk bedankt. Toen liepen we terug er langs heen waren ze ons gewoon aan het uitschelden en boos dat ie was. Toen hadden wij het gelijk al een beetje gehad. We zijn ook niet meer terug geweest naar die supermarkt.
Wij kwamen andere nederlanders tegen in het resort en die zeiden dat het in de stad nog veel erger was en daar hadden wij dus echt geen zin in.

Ze zien gelijk aan je dat je uit nederland komt heel appart.
In het resort stonden ze ook steeds buiten de winkel te wachten om je zo ongeveer naar binnen te slepen en wederom boos als je niet kwam. Mijn vriend was in staat om te lopen om er niet langs te hoeve lopen. Wij hebben ons super vermaakt op het resort dus hadden meer ook niet nodig.

Toen ik voorgaande jaren altijd naar spanje ging gingen we wel altijd winkelen en terrasjes pakken maar daar is het heel anders.

Wij vonden ze maar irritant Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:02

Ik zou er zelf niet snel heen gaan, maar om zo te foto's te zien is het wel leuk! Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 16:16

Ik dacht ook altijd dat zoiets niet voor mij zou zijn maar ik vond het echt super. Als je een relaxe vakantie wil teminste. Ik ging echt voor mijn rust. Lekker zonnen. Keer een excursie. En vooral het warme weer!! en de garantie op goed weer!