Wat een leuke foto's om te zien! Het komt allemaal bij me terug!!!
Maar ik snap eigenlijk niet dat je je hotel niet uitwilde, als ik op vakantie ga dient mijn hotel alleen om te eten (als ik niet uit ga eten) en te slapen (voor zover dat nodig is).
Die verkopers neem je er gewoon bij, en vaak is het ook gewoon om zich een beetje interessant te maken tegenover de toeristen, je moet gewoon een beetje weten hoe je erop moet reageren. Een paar woordjes Arabisch doen ook heel veel heb ik gemerkt: éénmaal chukran zeggen, en ze herkennen je de volgende dag gegarandeerd, en benaderen je al met heel wat meer respect!
Volgens mij ben ik voor de safari ooit op dezelfde plek geweest als jij! Al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen, maar het komt me allemaal zo bekend voor!!! Ik wil terug!!!!
Ben je ook gaan snorkelen/duiken? De Rode Zee is daar écht prachtig!
Ik heb ook ooit een excursie naar Luxor meegedaan, het is natuurlijk wel een paar uurtjes op de bus zitten, vroeg opstaan en laat terug, maar ik vond het zeker en vast de moeite meer dan waard!
Cairo ben ik helaas nog niet geweest, maar de piramides staan op mijn TO-DO-list!
Ik hoop dat ik deze winter kan teruggaan, want het is alweer bijna 2jaar geleden dat ik er nog ben geweest, en als ik deze foto's zie, knaagt het toch wel een beetje!
Mijn zusje woont overigens in Hurghada.