Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lianne84 schreef:verootjoo schreef:Daarbij gaat zij waarschijnlijk met een skiles, dus dan hoef je al helemaal niks mee te nemen. Ik neem zelf hoogstens een pakje evergreen mee ofzo.
Daarom zeg ik ook, ws heb je als je in een groep gaat minder nodig dan als je zelf een tocht gaat makan. Maar ik ben het niet met je eens dat je helemaal niets nodig hebt als je in een skiklasje zit. Als je als Nederlander naar de bergen gaat kun je de eerste dagen flink last hebben van de hoogte + het feit dat je lichamelijk flink intensief bezig bent kun je je wel een beroerd voelen (koppijn, duizelig, etc.) de enige remedie is dan even rustig zitten en veel drinken. Zo heb ik al vaak wat gehad aan mijn flesje water
En ik vind het behoorlijk knap als je (plat) op je rug valt als je aan het skien bent.
AaronYve schreef:Kreeg deze tip per pm. Is ook een goeie.
zorg dat je altijd iets van suiker bij je heb, desnoods paar suikerklontjes,
het kan inderdaad zijn dat je veel last van de hoogte krijgt en dan is het beter wat suiker te nemen, je heb van die beetje langwerpige snoepjes, overal te krijgen ook bij kruitvat etc maar weet even niet hoe ze heten, zit in wit met gelige verpakking.
Weet misschien iemand hoe ze heten?
AaronYve schreef:Ohw dan is me vriend broertje je in de voetsporen getreden, die kon ook niet remmen of sturen en is vol tegen die kantinemuur aangeknalt, bijna dat hek over haha.
Tsjechie ligt ook al veel sneeuw toch..
Neem jij ook gewone schoenen mee of zou je daar helemaal niks mee kunnen?
AaronYve schreef:@ verootje, heb je een aanrader qua gezichtscreme?
Wat is een sun blocker?
AaronYve schreef:Ja een goeie conditie is idd heel belangrijk.
Ik ben zo wel in conditie maar op de ski's is het weer wat anders. Ik was idd ook al aan het denken om zwemspullen mee te nemen. Neem ze nu zeker mee
IS er ook iemand al eens geweest in Savignon Zwitserland?