Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Ga naar de film 'alles is liefde' en je weet weer wat leuk is aan NL. Homohuwelijk, vrijheid, ruimdenkend druksbeleid etc. Sinterklaasfeest.
Ierland lijkt leuk, maar het valt wel tegen. Ze hebben een heleboel ontwikkelingen gemist die wij wel hebben meegemaakt. Je mag bijvoorbeeld nog steeds niet scheiden in Ierland en abortus is ook nog steeds not done. Dat het moderne leven aan ze voorbij lijkt te gaan heeft voor en nadelen. Ze lopen wel achter. Tegelijkertijd is daar nog, wat je hier in de jaren '70 had, maar wat hier verloren is gegaan.
Arabesk schreef:Ga naar de film 'alles is liefde' en je weet weer wat leuk is aan NL. Homohuwelijk, vrijheid, ruimdenkend druksbeleid etc. Sinterklaasfeest.
mellamoshan schreef:Ik heb nederland er niet meer om leren waarderen hoor.
vind het hier maar volgepropt met mensen, wegen en flats. veel te weinig groen en ruimte, en belachelijk veel regeltjes en belastingen, maarjah dat ben ik he![]()
Gerbenfroh schreef:Ik blijf het onzin vinden, zolang zat je er ook weer niet!
Na mijn twee maanden Kreta en half jaar Londen, ik was een week thuis en net of ik niet ben weggeweest. Tuurlijk mis je het ontzettend maar het valt allemaal reuze mee.