Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisette87 schreef:Ik ben er afgelopen zomer geweest, en met zn tweetjes waren wij max 15 euro kwijt voor een driegangendiner. Een lunch kost dus al helemaal niets
Ik heb toen 25 euro (dacht ik) omgewisseld in Nederland, en de rest daar gepind. Volgens mij is het zo dat je voor beide wat geld extra betaald en dat het dus op zich niet heel veel uitmaakt.
Zelf vind ik het wel zo prettig om niet zoveel los geld op zak te hebben, je weet nooit waar je het kwijt raakt
Veel Plezier!
Als je een dagje vrij bent, is de dierentuin in Praag een aanrader als je het even gezien hebt met alle cultuur. Voor 2 euro ofzo ben je binnen, en het is een gigantische dierentuin! Echt supergaaf!
anneve schreef:Je kan daar gewoon pinnen. Wij zijn er wel op brute wijze beroofd trouwens. De stelling van de Tsjechen is: als je niet steelt, steel je van je familie.
Wij wisten dit en toch zijn we in een bus klem gezet door 4 mannen en de bestolen. De buschauffeur heeft ze laten gaan, was bang. Daar kan je dus niks tegen doen. Mijn advies dus: niet teveel geld op zak, laat je paspoort en creditcard in de kluis, laat je rijbewijs thuis en ga met een groep pinnen als het moet.
vikki schreef:Ik ben even nieuwsgierig ... was dat in het centrum of wellicht buiten het centrum en hoe was jullie diner en waar bestond het uit... Is de dierentuin dichtbij het centrum van Praag eigenlijk? En nu ik toch bezig ben... is het makkelijk om van het vliegveld naar het centrum te komen met openbaar vervoer (of zijn taxi's ook zeer goed betaalbaar)? Spreken de mensen in Praag eigenlijk ook wel wat Engels oid?
Sorry voor al mijn vragen...
Hoop dat de TS het niet erg vind dat ik haar topic binnen ben gevallen met een waslijst aan vragen voor iemand...