Wie gaat er mee naar Lapland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Re: Wie gaat er mee naar Lapland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 11:52

@ twinklebel: Je kan zeker bij hun rechtstreeks boeken. Het zal dan ook vast goedkoper zijn. Mijn zus (apollo op bokt) en ik gaan binnenkort naar hun toe (winter adventure programma) en hebben ook rechtstreeks geboekt en de vlucht apart erbij geboekt. Dat is in ieder geval goedkoper dan via een organisatie.

Verder adviseer ik je om ze gewoon even moeten mailen, ze geven snel antwoord en zijn behulpzaam. Lachen

*nog 4 weekjes en dan gaan wij die kant op! Go jij! Go jij! *

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:05

_Linda schreef:
@ twinklebel: Je kan zeker bij hun rechtstreeks boeken. Het zal dan ook vast goedkoper zijn. Mijn zus (apollo op bokt) en ik gaan binnenkort naar hun toe (winter adventure programma) en hebben ook rechtstreeks geboekt en de vlucht apart erbij geboekt. Dat is in ieder geval goedkoper dan via een organisatie.

Verder adviseer ik je om ze gewoon even moeten mailen, ze geven snel antwoord en zijn behulpzaam. Lachen

*nog 4 weekjes en dan gaan wij die kant op! Go jij! Go jij! *

Ik ga ze maar eens een mailtje sturen. En wacht vol spanning op jouw reisverslag.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:11

Ik heb in 2006 bij hen gereden. Geen hele vakantie, maar gewoon een dagtocht. Erg leuk, je rijdt zo vanaf hun terrein de heuvels in! Rob en Natascha zijn geweldige mensen, een vakantie daar is zeker een aanrader! Lachen