Die tip voor vliegtuig ben ik erg blij mee, wil graag bij het raam zitten. Had je trouwens een vliegtuig met meerdere verdiepingen? Ga zo ook even youtube checken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Megan_ schreef:Neeee errrug he!!!![]()
Maar ik ben echt toe aan vakantie!!!! Ga je me volgen op me website!?

( en 1.5 weken in singapore en bali
) praaachtig land is het!! ik zat bij Sydney
en je moet echt een typisch Australische dierentuin bezoeken waar ze alleen Australische dieren hebben, echt leuk om te doen!! ik heb toen oud en nieuw gevierd op het strand en kerst in een speedboot haha. eeeerg apart was dat
Kunnen we eerst het vuurwerk nog zien in Sydney, dat is volgens mijn vriend (die al eerder 3 maanden in Australië was, rondtrekkend op zijn motor met zijn kameraad) de moeite waard om 'eens' te zien.
Allemaal heel basis maar wel alles bij de hand dus. We hebben dus verder geen campings etc hoeven boeken, en we zien wel waar we wanneer terechtkomen. We hebben gewoon een aantal bezienswaardigheden op papier en komt het zo uit dan gaan we er langs.
Citaat:@ xxsweet: We gaan ook een gedeelte inderdaad 'onderlangs', door de Nullarbor en bij het water langs, maar ook een gedeelte meer in het midden van Australië, de Oodnadatta Track en the Great Central Road Track, deels alleen toegankelijk voor terreinauto's.