Ik ben zooooo jaloers Schotland is echt ZO geweldig! Ah Edinburgh.. Jammer dat je geen spoken hebt gezien, maar wat ik van de foto's zie is de reis geweldig geweest
Je kan gewoon mountain bikes bij het kasteel huren voor $12 voor een hele dag en je kan overal heen fietsen. Wij zijn dan naar Bonar Bridge gefietst en trust me, dat is goed voor je conditie.
Het uitzicht is echt breathtaking. Als je daar bovenop een heuvel/berg staat en je hoort alleen maar af en toe een vogeltje dan voel je zoveel rust. Ik vond het echt zalig. *droomt weer weg over Schotland*
Deal! Hard sparen moet wel lukken, desnoods blijf ik dat halve jaartje na Ierland nog even thuiswonen Schotland is zeker niet goedkoop Vorige keer ging ik nog mee op kosten van paps en mams, maar dingen die ik zelf wilde hakten wel in het budget Lang leve de euro in Ierland
Mooi, jij gaat dus mee. En ik zie nu op National Geographic een docu over Nessie. Daar ben ik 3 dagen geleden nog geweest!! Alles komt me zo bekend voor, dat kasteel wa op de hoek staat en natuurlijk het meer zelf.
En het ziet er ook uit als een heerlijke en geslaagde vakantie! Jammer dat jullie Nessie niet hebben gespot, en een echte spoken toch is het ook niet geworden he dames, maar even goed gewoon een prachtige ervaring lijkt me!