Leuk verslag! Ben er een paar jaar geleden ook geweest, met school En toen ook op Pere lachaise geweest. Vond het nieteens zo eng daar, als je de betere straatjes tenminste had
Hey Julia! Mooie foto's zeg!! Allemaal zo herkenbaar! Ben er een paar weken geleden geweest en ga er volgend jaar wonen! Parijs is zo'n fantastische stad!! Vindt het er echt prachtig. Mooie foto's heb je gemaakt! Misschien een tipje voor de volgende keer, probeer wat meer detailfoto's te maken! Als dit je eerste keer in Parijs was zijn dit natuurlijk dé perfecte foto's. Gewoon als impressie van de stad! Maar het is erg leuk om detailfoto's te maken, toen ik er was heb ik ook geprobeerd iets meer te richten op de kleinere dingen (Straatbordjes, schilders, balkonnetjes, klok van de Notre Dam, straatlantaarns etc.) maar dat moet je pas echt doen als je er vaker bent geweest! Ik vind het echt héél erg mooie foto's! Vooral die van de Sacre Coeur by night! Heel goed!
*Edit* LAFAYETTE! Fantástisch winkelcentrum he?! Had je trouwens gezien dat als je op de 1e etage neerkeek, dat alle verschillende merken parfum (CK, Dior, Ralph Lauren etc.) allemaal hun eigen plek hadden en dat elke afkorting van bovenaf te zien was? (Ik hoop dat je deze vage uitleg begrijpt. Als je het daadwerkelijk hebt gezien begrijp je het wel! Ben niet zo'n held in uitleggen! )
Zo wat een reacties ineens Bedankt iedereen ! Dat in Lafayette had ik gezien idd Kine Leuk dat je dr gaat wonen !! Zou ik ook wel willen, alleen ik woon al vlak bij Amsterdam en dat is toch wel echt m'n stadje