Ik heb 6 jaar op Curacao gewoond

Waar ga je heen ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa_vD schreef:Leuk !
Wij zitten aan de Jan Thielbaai in een bungelow parkEigenlijk direct aan zee.
Lisa_vD schreef:Die vissen zie je sowieso wel.Maakt niet uit. Snorkelen is niet goed voor mijAl die vissen, ik vind het maar niets
Amber_ schreef:Hee wat leuk,
Ik heb 6 jaar op Curacao gewoond. Dus voor mij is het echt de gewoonste zaak van de wereld haha, maar als je er nog nooit geweest bent is het prachtig !
Waar ga je heen ?
Tulandro schreef:Een auto huren is echt aan te rijden, je hebt zoveel mooie stranden, maar daar kom je gewoon niet zonder auto. En natuurlijk is het aan te raden om met de dolfijnen te zwemmen..
Amber_ schreef:Lisa_vD schreef:Leuk !
Wij zitten aan de Jan Thielbaai in een bungelow parkEigenlijk direct aan zee.
Lees ik nu pas.. haha, Gaaf daar.. Je meot ook zeker naar de Zoutpannen gaan. Ik reed daar altijd met mijn Verzorg Paso Fino. Die zal je ook wel zien lopen.
Gaan jullie ook een les nemen op de Manege SHC ?
napoleon schreef:Paardrijden zal ik er waarschijnlijk niet gaan doen, heb tenslotte thuis gewoon mijn eigen paardje staan
ladyjoy schreef:Dan kan je het zwemmen maar beter overslaan ivm de prijsEn als je de ervaring al hebt (als die leuk is geweest, ik hoor wel eens dat het niks voor stelt, hier is het erg mooi!)
Lisa_vD schreef:napoleon schreef:Paardrijden zal ik er waarschijnlijk niet gaan doen, heb tenslotte thuis gewoon mijn eigen paardje staan
Bij mij het zelfde
LittleAnn schreef:Zal ik doen , leuk zeg! Amber ik denk dat ik de eigenaar van jouw paso-fino ook wel ken, ik ga met hem ook lekker buitenrijden.
Tulandro schreef:haha ja egypte is een stuk erger hoor!!!
napoleon schreef:Tulandro schreef:haha ja egypte is een stuk erger hoor!!!
Dacht ik al
![]()
Overigens, kunnen de bokkers die er al jaren komen of zelfs gewoond hebben mij vertellen hoe het zit met veiligheid?! Je hoort heel wisselende verhalen over Curacao.........
Tulandro schreef:Bij de hotels en in willemstad overdag merk je niks hoor. Het is de laatste jaren wel veiliger geworden, het was vroeger helemaal erg.
ladyjoy schreef:LittleAnn schreef:Damesss ik ben er ook bij, 15 augustus vlieg ik met mijn vriendin mrssoliana naar Curacao... Wij blijven 5 maanden daar, en we blijven bij familie in Buena Vista. Ik zie ook onwijs op tegen de vlucht en jetlag, maar ik krijg van de arts melatonine voorgeschreven, dat schijnt te helpen...
Hihihi ik wist niet eens dat je naar Buena Vista ging! Criminelenwijkkk haha
Bij ons werd er iemand voor de deur neer gestoken en daarna één geschoten. Gezellig daar