wat zijn ongeveer de prijzen last minute sept 15 dagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: wat zijn ongeveer de prijzen last minute sept 15 dagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:37

het ziet er zo verschrikkelijk mooi uit!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:37

ik zat midden in hurghada dat was ong 10 min rijden vanaf het vliegveld dus hilton is verder dus langer rijden en dan moet je verschillende mensen af zetten bij verschillende hotels enzo

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:38

Het enige wat mooi is in hurghad is de OBEROI

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:38

oke maar 18 km is niet zo ver natuurlijk. Dus valt dan wel mee.
Maar waarom is het hilton niet aan te raden?

Website van?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:40

http://www.oberoihotels.com

hilton is vrij prijzig je betaald de naam de service is matig heb je al gekeken bij Ali Baba dat hotel heeft een zwembad van 2700 meter

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:43

ja maar die is duurder dat vond ik ook een mooi hotel. Maar hilton was goedkoper

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:47

zoeken zoeken zoeken via vakantiereiswijzer kom je bij veel goedkope toeroprators.

Als je in sept weg wil zou ik pas eind aug gaan boeken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:51

ik heb via www.hotelplan.nl de reizen veel goedkoper gevonden als elders.

Die ali baba was op een site waar ik eerst keek 1050
op deze maar 783

dus dat is idd ook een optie alleen wel een * minder
Wel een goed hotel?

Zou er dan nog wel plek zijn?
kijk die 783 vergeleken 1050 is natuurlijk al behoorlijk goedkoop vind ik. Als het nog goedkoper kan prima maar straks kan het niet Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:53

Uitleg vliegtarieven

De vliegtuigen zijn ingedeeld in een aantal tariefklasses. Voor de goedkoopste tarieven zijn altijd slechts een zeer beperkt aantal stoelen beschikbaar. Hoe eerder u boekt, hoe meer kans u maakt om te kunnen profiteren van de laagste prijs! Zijn de voordeligste tarieven volgeboekt, dan zijn er vaak wel nog mogelijkheden in een duurdere tariefklasse. (Zie onder Beschikbaarheid).

dit staat er bij

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:55

Breitling niet geloven niet geloven dat is reinste onzin.

* minder wil wel eens wat zeggen maar niet voor dat stomme Hilton in Hurghada

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 14:18

maar zeg eens dan waarom het zo slecht is. geef is argumenten. Ben je er zelf geweest? of van horen zeggen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:25

ik ben sowieso geen hilton aanhanger, het hilton in hurghada zijn we geweest moesten iets ophalen gelijk even wezen neuzen bij het buffet en dat viel me gewoon vreselijk tegen.

Hilton is soms luxe maar over het algemeen is het gewoon net 4 ster of 5 ster met niks bijzonders en je betaald er gewoon te veel

In hurghada is het eten bijna overal gelijk ( is niet te eten) je kunt zeker voor 300 ergens minder zitten en net zo goed

grand azur schijnt ook vreselijk goed te zijn
ik zelf zat in seagull en uiteraad de oberoi maar dat is wat anders

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 14:47

maar de fasiliteiten (weet niet hoe je het schrijft) moeten ook goed zijn. Alleen 300 minder omdat het eten wat beter is maar verder niet dat trekt mij niet zo.

Ik kan eigenlijk weinig goedkopers vinden. Die ali baba is dan 60 euro goedkoper en als het daar echt zoveel beter dan is dat prima want dat ziet er verder ook leuk uit. Alleen zag ik wat staan over stenen op het strand.

Wat weet je over ali baba dan?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:50

faciliteiten Haha!

joehoe ga op je gevoel af.

er is volgens mij geen zandstrand in hurghada en ik betwijfel of er wel echt strand is volgens mij heeft elke hotel daar een baai gegraven.

Zoek wat leuks uit en ga op gevoel af, of hou nog een tijdje alle site's bij en boek wat op het laatst dat heb ik ook gedaan

By the way het is zeer belangrijk en veel hotels zijn niet gevarieerd

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 14:55

ik ben dislect dus weet soms niet hoe ik iets moet schrijven Haha!

Aah ik vind het zo moeilijk. Ben zo bang dat ik een rot vakantie heb. Ik ga voor het eerst vliegen en in een hotel voor het eerst met mn vriend voor het eerst naar egypte.

In spanje is het niet zo moeilijk daar weetik preccies waar ik zijn moet Haha! maarja daar is het niet meer geweldig weer in sept.

pff wat een drama zeg zo'n reis.

Ik wil ook wel wachten. Maarja nu vind ik al best goedkope dingen voor 15 dagen. Kan wel hebberig zijn en wachten, maar straks is het vol geboekt en is er geen last minute voor.
Of ik betaal alsnog volle pond bij die andere sites.

pff stress Haha!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:52

tita schreef:
naar egypte is het 5 uur vliegen en als je dus s'middags vertrek rond 14.30 dan ben je s'avonds pas in je hotel en dan geldt het all inn niet meer dus ik heb je gewaarschuwd zorg voor eten

Het hotel waar wij zaten gold het All In van 7.00u smorgens tot half 01.30 snachts. Het eten was er geweldig goed en echt lekker. Verder hadden wij een prachtig strand bij het hotel en het zwembad was ook uit den kunst. Super mooi daar allemaal. Wij moesten vanaf het vliegveld ongeveer een half uur rijden met de bus naar het hotel.

Verder hoorde ik hier iemand zeggen neem zelf wat eten en drinken mee. Eten lukt je wel, maar drinken kun je er bij de douane op het vliegveld uitgooien. Of je drinken weg of jij gaat niet mee in het vliegtuig Clown Heerlijk die detectiepoortjes daar ook, ze piepen áltijd bij mij, gevolgd dat ik dus weer eens gevouileerd (jee hoe schrijf je dat?) moest worden. Wel raar trouwens, toen we in Hurghada weer op het vliegtuig ván Martinair stapte mochten we wel alle vloeibare stoffen in de handbagage meehebben Sigaar

Ik vroeg nog of ze dachten dat ik met m'n flesje water het vliegtuig op ging blazen. Maar geloof niet dat dat zo gewardeerd werd op schiphol Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 14:29

Durante schreef:
Wil dit topic even blijven volgen.
M'n vriend en ik willen ook wel graag naar Egypte,en dan ergens in sept. ofzo Knipoog

Als je gaat roep dan even welk hotel en welke datum misschien kunnen we meeten Haha!
toch wel gezellig daar zitten met wat nederlanders

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:47

Mijn vriend en ik zijn vorig jaar 16 september naar Egypte geweest en wel naar Sharm el Sheik (4 weken van tevoren geboekt). Mark was al eens in Hurghada geweest en vond dat zo verschrikkelijk tegen vallen dat ie daar niet meer heen wilde.......

Sharm was leuk, we hadden een goed 3 sterren hotel, aan het strand, 10 minuten rijden van het centrum van Sharm. Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik er niet meer dan 9 dagen zou hoeven zitten want er is in de wijde omtrek weinig te beleven. Wij hebben zo'n 3 dagen op het water doorgebracht met duiken en dat was echt schitterend maar verder vond ik het één grote zandbak (heb zegge en schrijven 1 vogeltje gezien in 9 dagen tijd!)

2 jaar geleden zijn wij voor hetzelfde geld in september naar de Dominicaanse Republiek geweest, Punta Cana. Dat was echt een mega gave vakantie en daar zou ik persoonlijk wel meerdere weken kunnen verblijven Haha! Het land is echt heel mooi om doorheen te reizen, je hebt hele leuke betaalbare excursies en de hotels zijn erg fijn.

Kortom; persoonlijk zou ik richting de kant van Dominicaanse op gaan en gewoon nog even een week of 4 wachten met boeken Haha! Het scheelt je echt honderden euros! Geld, geld!