tita schreef:naar egypte is het 5 uur vliegen en als je dus s'middags vertrek rond 14.30 dan ben je s'avonds pas in je hotel en dan geldt het all inn niet meer dus ik heb je gewaarschuwd zorg voor eten
Het hotel waar wij zaten gold het All In van 7.00u smorgens tot half 01.30 snachts. Het eten was er geweldig goed en echt lekker. Verder hadden wij een prachtig strand bij het hotel en het zwembad was ook uit den kunst. Super mooi daar allemaal. Wij moesten vanaf het vliegveld ongeveer een half uur rijden met de bus naar het hotel.
Verder hoorde ik hier iemand zeggen neem zelf wat eten en drinken mee. Eten lukt je wel, maar drinken kun je er bij de douane op het vliegveld uitgooien. Of je drinken weg of jij gaat niet mee in het vliegtuig
Heerlijk die detectiepoortjes daar ook, ze piepen áltijd bij mij, gevolgd dat ik dus weer eens gevouileerd (jee hoe schrijf je dat?) moest worden. Wel raar trouwens, toen we in Hurghada weer op het vliegtuig ván Martinair stapte mochten we wel alle vloeibare stoffen in de handbagage meehebben 
Ik vroeg nog of ze dachten dat ik met m'n flesje water het vliegtuig op ging blazen. Maar geloof niet dat dat zo gewardeerd werd op schiphol