Go-sees in London. Realistisch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Re: Go-sees in London. Realistisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:18

sorla schreef:
Nog even paar vraagjes Tong uitsteken haha..
Mijn vader zegt dat je in Engeland gewoon met euro's kunt betalen, dit lijkt me op zich een beetje raar.. dus... kan dit?
En wij hebben met zijn 5en een 6 persoonskamer, en ze zeggen dat hier elke nacht/dag iemand bij kan komen.. is dat waar? Dit lijkt me ook een beetje apart, om een onbekende zomaar bij een paar mensen in een kamer te stoppen, toevallig omdat daar een leeg bed is..

Als jullie in een jeugdhostel zitten kan dit zeker gebeuren. Daar wordt per bed verhuurd en niet per kamer. Je kunt natuurlijk ook de hele kamer huren, maar dan betaal je min of meer ook voor 6 bedden ipv 5. Ik vind jeugdhostels echt superleuk, leer je mooi mensen kennen (vooral als je alleen reist).
Verder zou ik inderdaad meer geld meenemen...anders wordt het heel lowbudget doen met al de dingen die je van plan bent.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:26

Londen is idd heel erg duur...heb er 15 maanden gewoont Haha! . Maar bij pizza hut kun je tijdens de lunch voor 5 pond onbeperkt pizza eten als ik me niet vergis (misschien plastic zakje mee en daar wat in stoppen voor 'savonds). En McDonalds natuurlijk Haha! . London Eye zou ik echt in gaan kun je vet mooie foto's maken en zie je meteen alles. Ik liep altijd heel veel in London...heeft me erg veel geld bespaard. verder zou je ook nog naar speciale toeristen busritten kunnen kijken...die gaan langs alle bezienswaardigheden en je kunt er dan ook uitstappen enzo.

veel plezier in ieder geval! en nog ff hard door sparen!

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 22:41

okee, heel erg bedankt allemaal Haha!
wij hebben geloof ik niet de 'dorm', dus dan zullen er wel mensen bij ons komen, gezellig Tong uitsteken haha..
En idd van die easybus dat had ik gelezen op de site, dus dat gaan we mooi even overleggen nog Haha!
Ik heb al heel wat geld bij elkaar geraapt, dus dat komt wel goed Haha!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:06

Kijken kost niets Knipoog

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 13:00

Precies Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:45

In welk hostel zit je? Lachen
Ik ben afgelopen januari geweest en zat in the Generator, daar deelde ik inderdaad een kamer met 7 andere meiden. Nu vond ik dat niet zo'n probleem, ik kwam daar 's avonds laat aan en vertrok 's ochtends weer, het was puur en alleen m'n slaapplaats *LOL*

Londen is duur, behoorlijk duur!
Ik was €160,- voor mijn vlucht & hostel kwijt, en daarbovenop is nog zeker €150 aan uitgaven gekomen voor oa. treinticket (Stansted - Londen), metrokaartjes (3 dagtickets), toegangskaartjes voor van alles en nog wat, eten en alledaagse uitgaven Ja

Ik heb 2 dagen hetzelfde gegeten: lunchen bij de Mac, dineren bij de Pizzahut Nagelbijten / Gniffelen
3e avond op het vliegveld gegeten Ja