superpony schreef:Ja, snap ik. Maar de baan daar maakt veel goed natuurlijk.....
Jij kan er niks aan doen, maar als alleenstaande ouder moet je soms al rustig aan doen, dus heb je het vaak niet erg breed!! Het 2e obstakel is dat je verplicht bent met kinderen in het dure hoogseizoen te gaan, ook leuk!!
En dan mag je bovenop alles nog eens meer betalen, want je betaald ook je toeslag dan, dus aan alle kanten wordt het duurder en moeilijker.
Als ik naar speciale vakanties ga kijken, zijn dat niet de leuke aanbiedingen. En ben je ook maar beperkt.
Je wilt ook een gewone leuke goedkope vakantie. En gedeeltelijk ben je ook alleen gaande, want ik ga niet alleen op pad ergens zonder mijn kind. Je kind in het buitenland achterlaten doe je niet snel. En stel dat je dat doet, ben je dus wel alleen, dus net als ts, ga je dan alleen de stad in????
Maar goed, daar kan niemand wat aan doen en zoals ik al zei, de speciale vakanties zijn niet aantrekkelijk genoeg, ook niet qua prijzen....En dat in deze tijd he??!! Kan eigenlijk niet meer, hahaha
Oh ik snap het goed hoor!!!
Mijn zus is ook alleenstaande moeder en heeft de eerste 3 jaar bij mij en mijn ouders gewoont. Ik snap dus heel goed hoe het zit!
Maar zoals ik al zei, ik kan best korting krijgen.. En het oppassen wat ik doe, is dat de ouders/moeder het kind in bed legt en meestal blijven de alleenstaande moeders gewoon in het hotel, naar de shows kijken enzo! En ik zit dan op de kamer het kindje slaapt, en als hij of zij wakker wordt probeer ik het terug in slaap te brengen, en anders bel ik de moeder gewoon. Ik heb vaak huilende moeders die terugkomen rond 1 of 2 uur, omdat ze het zo fijn vonden een keertje lekker genieten! En meestal zijn dat alleenstaande moeders die alleen op vakantie gaan!
Dat geeft mij natuurlijk ook een heel goed gevoel! Veel beter dan het geld dat ik er voor krijg.