Griekeland!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Griekeland!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:10

Welshcobfan schreef:
Ik zou zelf nooit naar chersonissos willen, veel te vernederlandst Tong uitsteken

Ik achteraf ook niet aangezien ik de temperaturen hoor die daar nu zijn Knipoog
Maar ik hou er wel van om een Frikandel speciaal op vakantie te eten, dus wat dat betreft zit ik er wel goed .

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:15

Welshcobfan schreef:
Hoe is het weer nu in Griekenland? ik wil vrijdag mijn vakantie boeken Tong uitsteken

Het is lekker weer nu in Griekenland.
Was eerst een hittegolf, maar geloof dat het nu tussen de 25 en de 35 graden is Knipoog .

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:16

L_iek schreef:
Wie weer zie ik je nog Knipoog
Ik ga van 25 juli tot 3 aug. en zit in appartementen bij Starbeach Haha!

Starbeach is echt ontzettend leuk!
Alleen wel heel erg druk daar en heel veel jongeren Ja .

Net als in in de stadjes zelf trouwens, 's nachts echt een heel druk uitgaansleven Knipoog .

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:17

denz schreef:
Ik ga in september/oktober pas weer naar m'n vriendje in Griekenland Lachen

Vorig jaar zijn we in Lefkas geweest, in februari dit jaar in Nidri en daar zit ik rond oktober weer Lachen

Hé, mijn zus woont ook daar! (Nidri, Lefkas)

Ik ga 4 augustus tm 18 augustus, bij haar is huis! Vorig jaar ben ik in juni en aug/sept geweest.

(ben eerder ook op Kos en Zakynthos geweest. Zakynthos vond ik zelf minder leuk)

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:18

Welshcobfan schreef:
Ik zou zelf nooit naar chersonissos willen, veel te vernederlandst Tong uitsteken

Ik ook niet!

Zat vorig jaar in Malia, lekker rustig met allemaal gezinnen enzo.
Ook heel mooi zandstrand daar Ja !

En als je drukte wil ben je zo in het centrum van chersonissos, malia enz.
Ik zou vooral niet in een appartement daar willen zitten.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:22

Nada schreef:

Vertel, is het er zo erg Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:22

Welshcobfan schreef:
Hoe is het weer nu in Griekenland? ik wil vrijdag mijn vakantie boeken Tong uitsteken

47 graden, er is 1 meisje overleden aan de hitte + alle toeristen zitten binnen op verzoek van de reisbureau's. Knipoog

Wij zouden dit jaar weer naar Griekenland gaan, maar mijn moeder heeft dan net de chemokuur. Dus helaas, het wordt volgend jaar.

Let trouwens op de knappe jongens daar, het zijn er véél! Je weet niet waar je moet kijken Haha!

1 man daar heeft me trouwens deels van mijn ziekte afgeholpen, denk nog steeds dagelijks aan hem. Lachen Mijn moeder had zijn telefoonnummer voor als ik ooit nog eens wou bellen (wat ik dolgraag wil, ik heb hem namelijk niet goed genoeg bedankt in mijn ogen) maar die is ze kwijt geraakt..

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:27

Is het echt nog zo warm? Bloos!

Ik lees overal dat het al is afgekoeld en dat het nu rond de 30 graden is !

En zoveel knappe jongens heb ik vorig niet gezien hoor Clown !

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:32

L_iek schreef:
Nada schreef:

Vertel, is het er zo erg Haha!

Nouja, het is niet zo dat het niet leuk is hoor Haha! .
Maar overdag lopen er wel overal mensen, er wordt bijna alleen maar Nederlands gepraat en anders Engels.
En er rijden veel scooters, quads(echt een aanrader om door de bergen te gaan rijden op quads) en auto's door de hoofdstraat.

En vooral 's nachts is het er erg druk!

Dus opzich is het wel leuk, als je maar niet direct aan de hoofdweg zit met je hotel(tenzij je zelf elke nacht uit gaat).

Het waterpark is trouwens ook echt een aanrader Knipoog !

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 16:09

47 graden???? waar dat dan? hier in Kreta (het zuidelijkste eiland) is het echt niet zo heet hoor! We hebben het afgelopen week wel bloedheet gehad hier, gevolgd door een paar dagen minder heet en veel wind. Vandaag heb ik de indruk dat het terug warmer gaat worden, maar de 40graden halen we hier nu niet hoor!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:27

Nada schreef:
Welshcobfan schreef:

Ik ook niet!

Zat vorig jaar in Malia, lekker rustig met allemaal gezinnen enzo.
Ook heel mooi zandstrand daar Ja !

Oeh dit klinkt goed! Ik ga ook naar Malia, bewust voor gekozen om dan nét niet in het drukke Chersonissos te zitten! Ik ga naar appt. Theodosis...waar heb jij gezeten?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:28

Kreta, hotel cactus beach in stalis/stalida

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:20

Malia ben ik ook geweest, zo'n 10 jaar geleden. Mooi zandstrand. Ik schrok toen echt van Chersonissos, wat er vlakbij ligt. Mij te druk daar.
In Malia barstte het ook van de Nederlanders. Er werd zelfs door de Grieken Nederlands tegen me gesproken en dat vond ik echt een afknapper. Je hoorde ook Rene Froger, Andre Hazes en Marco Borsato qua muziek, nou, dan ben ik er klaar mee, hoor. Daarvoor ga ik niet naar Griekenland.

De Samariakloof was wel mooi te bewandelen en als ik ooit weer naar Kreta ga, ga ik naar het zuiden. Maar die kans is niet groot, want ik heb Kreta wel gezien.

Ik kick nu meer op de kleinere eilandjes en rustige plekken. Liefst zonder Nederlanders. Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:25

Nadya schreef:
In Malia barstte het ook van de Nederlanders. Er werd zelfs door de Grieken Nederlands tegen me gesproken en dat vond ik echt een afknapper. Je hoorde ook Rene Froger, Andre Hazes en Marco Borsato qua muziek, nou, dan ben ik er klaar mee, hoor. Daarvoor ga ik niet naar Griekenland.

Dan zit jij vast in een andere leeftijdscategorie als ik Knipoog Ik vind het juist mooi wat Nederlanders.
Vorig jaar in Salou heel de vakantie in Nederlandse kroegen gezeten, en echt IEDEREEN zat daar.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:25

thanks Nadya, klinkt leuk! Wij wilden eerst ook in dat appartement maar uiteindelijk hebben we toch gekozen voor een ander appartement (ben de naam even kwijt). Ik heb al vaker gehoord van die aardbevingen, dat lijkt me best eng! Wij gaan ook wel een auto huren, vorig jaar ben ik op Rhodos geweest, daar hebben we dat ook gedaan en was erg leuk.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:28

Thessaolniki, voor de 2de keer.
geen hotel, maar bij mensen in huis.
Ik krijg de echte griekse insiders tour Tong uitsteken oftwel eten op zijn echt grieks, leven op zijn echt grieks en ook uit op zijn grieks Tong uitsteken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 11:39

L_iek schreef:
Nadya schreef:

Dan zit jij vast in een andere leeftijdscategorie als ik Knipoog Ik vind het juist mooi wat Nederlanders.
Vorig jaar in Salou heel de vakantie in Nederlandse kroegen gezeten, en echt IEDEREEN zat daar.

Ik ben geen student meer, nee. Haha!
Toen ik jonger was, hield ik daar ook niet van, hoor. Ik ga juist graag contacten aan met buitenlanders, leer graag hun taal een beetje of spreek Engels e.d. Adje Patatje en dat soort tenten, daar zit ik echt niet op te wachten. Nederlanders zie ik het hele jaar al. Inmiddels heb ik juist hele leuke internationale kennissen en door internet houden we gezellig contact zo nu en dan. Ze regelen ook van alles als je dan weer eens een keertje terug komt en je komt vaak op plekken waar je als 'toerist' niet komt.
Nu ik een gezin heb, richt je je meer op je gezin, maar toen ik nog een stuk jonger was leerde ik veel buitenlandse mensen kennen en dat was echt super! Ja

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 11:40

Sorro schreef:
Thessaolniki, voor de 2de keer.
geen hotel, maar bij mensen in huis.
Ik krijg de echte griekse insiders tour Tong uitsteken oftwel eten op zijn echt grieks, leven op zijn echt grieks en ook uit op zijn grieks Tong uitsteken

Leuk!!!! Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 11:44

mirre schreef:
thanks Nadya, klinkt leuk! Wij wilden eerst ook in dat appartement maar uiteindelijk hebben we toch gekozen voor een ander appartement (ben de naam even kwijt). Ik heb al vaker gehoord van die aardbevingen, dat lijkt me best eng! Wij gaan ook wel een auto huren, vorig jaar ben ik op Rhodos geweest, daar hebben we dat ook gedaan en was erg leuk.

Die aardbeving was echt schrikken, maar achteraf stelde het niets voor. Wij liepen net ons huisje in (3de etage) en toen begon alles heel erg te trillen. Heel gek gevoel en ik kan me nu voorstellen dat het heel angstaanjagend moet zijn, als 'ie nog heftiger is en schade maakt. Ik dacht meteen aan ons dochtertje, die lag te slapen. Ik rende ook meteen naar haar bedje toe, want je beseft niet dat het maar heel even duurt. Je denkt 'kind redden en naar buiten', maar toen was het gelukkig alweer over. En ze sliep gewoon door, haha. Haha!

Zakynthos ligt op een breuklijn, dus vandaar.....
Veel plezier daar, hoor!!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 15:54

ik vlieg morgenochtend naar Kreta Haha!
Wij zitten in Hotel Maria in Piskopiano. Iets boven Chersonissos. We hebben voor Chersonissos gekozen omdat mijn zusje daar ook zit. En eigenlijk vind ik het wel leuk haar nog even te zien Lachen In augustus vertrekt ze namelijk voor een jaar naar Afrika Lachen

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:08

Heb net de vluchttijden door gekregen. Vrijdag de 13e dus om kwart voor 6 s'ochtends Wow!
Moeten we dus om 3 uur s'nachts naar Schiphol rijden zeg. Heb je wel een volle dag als je daar aankomt, maar zijn we waarschijnlijk ook wel erg gaar.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:09

ik vlieg om half 12 Lachen prima tijd Lachen
Moet morgen om 7 uur al met de trein, dat is minder Scheve mond

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:48

Ach, je gaat op vakantie, dus daar moet je maar wat voor over hebben. Tong uitsteken Haha!
Have fun!

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:52

Ben vorig jaar in Kos geweest!
Was erg leuk!
Voor de mensen die morgen weg gaan: Fijne vakantie!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:14

We hebben net de reispapieren opgehaald en nu vliegen we ineens om 3 uur s'middags ipv kwart over 6 s'ochtends. Ach ja, als we er maar komen Vork.