Ik weet dus niet hoe het met grootte zit. Maar ze zullen er vast moeilijk over doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Handbagage
De toegestane handbagage per persoon is:
één stuk standaard handbagage met afmetingen van maximaal 55 x 35 x 25 cm en maximaal 5 kg
één jas, een paraplu en leesmateriaal
Let op: Indien handbagage de bovenstaande afmetingen en/of gewicht overschrijdt, wordt deze bagage gerekend tot ruimbagage.
En wordt het als ruimbagage gerekend, dan mag het de 20kg intotaal niet overschrijden.
Splash_ schreef:Ik werk zelf op Schiphol en ik weet dat transavia ontzettend moeilijk doet qua handbagage. Weegt ie 7 kg, dan laten ze je al 2 kg betalen
saroanda schreef:In het buitenland gaat het er vaak heel anders aan toe, daar zijn ze niet zo moeilijk, want Transavia is vaak maar een kleine klant die snel afgehandeld moet worden. Maar pas op, ik vloog afgelopen maand zelf van Tenerife naar A'dam en mijn koffer was veels te zwaar (35 kilo in 1 koffer), omdat we heel weinig handbagage hadden konden we ter plekke 3 kilo uit de koffer halen en deze in onze handbagage stoppen. Dan sta je echt voor l-ul, daar bij die lange rij mensen die op jou staan te wachten.
Splash_ schreef:saroanda schreef:In het buitenland gaat het er vaak heel anders aan toe, daar zijn ze niet zo moeilijk, want Transavia is vaak maar een kleine klant die snel afgehandeld moet worden. Maar pas op, ik vloog afgelopen maand zelf van Tenerife naar A'dam en mijn koffer was veels te zwaar (35 kilo in 1 koffer), omdat we heel weinig handbagage hadden konden we ter plekke 3 kilo uit de koffer halen en deze in onze handbagage stoppen. Dan sta je echt voor l-ul, daar bij die lange rij mensen die op jou staan te wachten.
Ja, vanwege de ARBO mag een koffer niet zwaarder dan 32kg wegen
Splash_ schreef:Bij Alitalia
Ir111 schreef:Splash_ schreef:Bij Alitalia
Oh, Splash, kun jij er dan alsjeblieft *smeekt op knieetjes* zorgen dat Alitalia voor één keertje mijn bagage meestuurt op dezelfde vlucht als waarmee ik vlieg!?
Ir111 schreef:Splash_ schreef:Bij Alitalia
Oh, Splash, kun jij er dan alsjeblieft *smeekt op knieetjes* zorgen dat Alitalia voor één keertje mijn bagage meestuurt op dezelfde vlucht als waarmee ik vlieg!?
Citaat:Als passagiers dat tegen mij zeggen dan zeg ik altijd dat ik NIET bij de bagage werk. Maar als ik je incheck, dan wil ik er best een priority ding aanhangen
Wanneer vlieg je, en welke vlucht?