prachtig.. vind je foto's heel erg mooi , een paar maanden terug stond ik op precies dezelfde plek als jij. heb r toen met tranen in me ogen naar gekeken.
Heel mooi verslag, krijg er idd kippenvel van, moet je nagaan hoe indrukwekkend het is als je er echt bent. Helaas denk ik dat ik er nooit zal komen, in de angst voor nog een aanslag, hoe irreëel misschien ook op precies dat moment als ik er ben. De gedachte blijft overweldigend dat zo veel mensen hun leven hebben opgegeven om andere mensen te redden.
Wat een prachtoge en indrukwekkende foto's. Die tekening van dat meisje... Word er gewoon stil van.. kind is nog maar 4 jaar, en dan haar pappa al op zon moeielijke manier verliezen.. Die foto van die huilende man, spreekt ook boekdelen.. Ik heb destijds alles gevolgd op tv, lijkt me erg "mooi" om dat is in het echt te bekijken!
Het is ook zeker de moeite waard om er heen te gaan ! Ik kreeg de foto van het meisje bij al die "MISSING" foto's er niet goed op. Het meisje legde een knuffeltje bij een kaarsje met en een foto met een man erop , waarschijnlijk haar vader... Erg "mooie" foto was dat , super indrukwekkend !
Pracht foto's. Erg indrukwekkend! Ik heb het dan nog mogen zien zoals het voor 11 september was (was daar toen in datzelfde jaar eind augustus). Onbegrijpelijk dat dat er niet meer staat. En dan het idee dat de baas van mijn man die dag daarvoor nog boven op het WTC stond Volgens mij is NY nooit meer hetzelfde!
Dat lijkt me ook indrukwekkend ! Om ze nog meegemaakt te hebben ! Ze schenen echt heel hoog te zijn geweest als je zo naar alle andere reuzen gebouwen daar kijkt ! Bedankt voor jullie reacties !
Jeetje, ik word echt helemaal stil van je foto's en verslag, ik was even een beetje vergeten hoe aangrijpend het allemaal was, maar dat komt nu weer helemaal boven.. Echt zo erg wat er gebeurd is.. Je hebt er mooie & rakende foto's van gemaakt.
Ik ben er zelf in 2005 geweest en het ziet er nog gewoon hetzelfde uit...! Ikzelf kreeg echt trillingen toen ik daar stond, terwijl het toen 40 graden was..