Wat doen jullie in het vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re: Wat doen jullie in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:33

Oh, ik niet hoor, ben zo weg als het nodig is. Vroeger kon ik nooit ergens slapen behalve in m'n bed. Maar val ik eerder in slaap in de bus,trein, vliegtuig, bank etc dan in bed.
Muziekje op vind ik altijd wel lekker en een goed boek erbij, de uurtjes dat ik dan wakker ben vermaak ik me wel. Zeker als ik bij het raam zit, lekker naar de wolken turen.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:36

Aah wat leuk! Ik ben in de meivakantie naar Rhodos geweest! Naar welke plaats ga je? Ik zat muziek te luisteren en te lezen.
Op de heenweg zat in in comfort class toen kreeg ik en dvdspeler.. Daar kon je vanalles bekijken.. Maar ik vind vliegen altijd juist leuk Tong uitsteken.. En ik let vooral niet op andere mensen omdat ik bang ben dat die ziek worden! Maar plezier daar hé!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:38

Als ik lang in de trein moet zitten koop ik altijd wat boekjes, zorg ik voor een muziekje, dan vermaak ik me altijd wel Haha!
Zal in het vliegtuig ook wel werken toch!
Heel veel plezier Haha!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:39

Ik vind vliegen ook superleuk! Maar heb nog nooit langer dan drie uur achter elkaar moeten vliegen. 20 uur vliegtuig bijvoorbeeld lijkt me echt afschuwelijk.

Ik ga altijd met iedereen zitten kletsen om me heen (als ze willen he Tong uitsteken ) krijg je soms leuke verhalen hoor.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:39

Silence schreef:
De film hebben we inderdaad ook nog, maar het schijnt dat het:

A night at the museum

is, dus ik weet niet of ik die leuk ga vinden, maar anders neemt dat inderdaad ook flink wat tijd in beslag Knipoog

ik heb die film gezien in de bios en ik vond het een leuke film! Je kan je er zeker wel even mee vermaken.
Kort samen gevat gaat het over een man die werk zoekt en dan in een natuurmuseum (ofzo) als nachtwaker gaat werken. En natuurlijk gaat dat helemaal niet goed Tong uitsteken

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:46

Haha die film is inderdaad leuk, ik heb hem ook gezien in de bios! Met wat ga je vliegen dan Bloos (welke maatschappij hé!)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 11:04

We vertrekken nu naar Schiphol. Dus ik ga eens kijken hoe ik me ga vermaken.

We zitten in Rhodos Stad voor de geinteresseerde.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 11:07

Fijne vakantie!
Vind het juist wel knap dat je je kunt vervelen in het vliegtuig, ik heb juist het tegenovergestelde! Ik heb pas 1x gevlogen, maar dat was dan ook meteen naar Adelaide in Australie, een flink tochtje dus. Maar de vlucht ging veel te snel, ik was helemaal nog niet klaar met alles in het vliegtuig bekijken en de zonsopgang/ondergang en het uitvogelen van de vlieghoogtes etc etc!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 11:14

Fijne vakantie!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:53

Muziek luisteren, lezen, praten met andere vakantiegangers, tijd gaat zo om Haha!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 15:18

@delerium : Dat had ik de eerste keer ook, maar als je 3-4 keer per jaar vliegt, gaat alles wel vervelen hoor. Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 15:27

Ruzie maken met iemand of het raampje wel of niet open gaat. Erg frustrerend.. Ik zat helemaal te stuiteren op mijn stoel, we waren er bijna. Dus ik wou gewoon even naar buiten kijken. Dus ik doe het raam open (raampje zat ook een stukje bij degene die voor mij zat) Hup, mens doet het raampje weer dicht. ''Mijn kind wil slapen''. Die hummel lag al 4 uur te pitten, dus die wordt van dat centimetertje zonlicht dus echt niet wakker. Dat vertel ik haar, zegt ze. ''nou als mijn kind begint te huilen mag jij 'm troosten'' Dat vond ik geen probleem, zolang ik maar naar buiten kon kijken. Dus hup raampje weer open. Gebeurt niks, hoor ik zo'n verwaand 'hum' geluid voor me. Huilen van het lachen

Maar goed, ik neem altijd een hele rugzak vol met chocola, chips, koekjes e.d. mee. (en ja, degenen naast me krijgen soms ook een M&M Clown ) Heb ik wat te doen. Of ik ga met die stoel lopen kl.oten. Op de 1 of andere manier krijg ik ze nooit naar achteren.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:04

Ik verveel me ook altijd heel erg in het vliegtuig.. na 't eerste half uur ben ik het al beu Haha!
Ga vaak maar wat lezen ofzo.. of filmpje kijken Lachen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 16:09

Ik had ook veel gelezen op de heenwge afgelopen dinsdag. En de film was achteraf toch best leuk.

Ik ben nu al aan het denken voor de terugweg van overmorgen, want mij leeswerk is uit Clown

Maar de film die dan komt, lijkt me wel mooi Knipoog

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:10

Muziek, mensen bekijken ( Clown ), wolken kijken, praten enzo. Knipoog

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 16:13

Wolken kijken, gaat met de terugweg niet lukken.
Het is helemaal donker als we hier vertrekken Knipoog

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 20:29

Vervelen en maar wat uit het raampje kijken Tong uitsteken
Muziek luisteren

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:18

Aah ik zat in Trianda dat is naast Rhodos stad.. Daar ben ik pas echt vaak geweest, die oude stad is mooi hé! En daar in die haven heb je van die hele grote witten boten echt leuk.
Wat voor weer is het daar nu dan? Toen ik er was was het behoorlijk fris! Haha best jammer..

klaske123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:19

eum gewoon lezen pak een paarden blad en lezen maar

oee leuk naar rhodos vertel je het even aan mij sorry maar ben benieuwd ga er ook heen vna de zomer:P

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 01:47

Ik heb al aardig wat reizen gemaakt waar ik ver voor moest vliegen.
India, Australie, China, Thailand enz enz.

Wat ik doe om die lange tijd door te komen is het hele jaar boekjes kopen zoals flair, mijn geheim, vriendin enz (vorige keer had ik 5 kilo aan boekjes in mijn bagageruimte Bloos )

Verder puzzel ik veel sudoku en ik kijk film en ik kan heel goed slapen en dromen, kan zo voor me uitstaren en dan kijk ik op de klok en dan blijk ik 2 uur te zitten niksen.

Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik business-class vlieg en dan vliegt de tijd ook om, je krijgt veel eten en drinken je hebt eigen tv waar je films kan selecteren. Haha!

Vroeger ging ik met een banketstaaf vehaaltje naar de huisarts zodat ik wat slaappillen kon krijgen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 09:20

@DebbieY: Wij komen inderdaad ook veel in Rhodos Stad. Het is inderdaad super daar.
Het weer is eigenlijk precies goed.
Wel erg warm, maar tot aan gisteren een lekkere wind.
Vandaag is het bijna windstil, dus het zal wel flink heet gaan worden vanmiddag.

@klaske123: Wat wil je weten? Ik ben hier namelijk al heel vaak geweest, dus ik kan blijven vertellen Knipoog

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:15

Lezen, Sudoku's maken, met andere passagiers praten, naar de toilet gaan, eten, drinken, proberen te slapen.

Straks mag ik weer naar USA toe Lachen Weer een paar uur vliegen. Ik verveel me sneller op overstap punten. Zo heb ik in januari 5 uur op Praag staan wachten... en terug reis moest ik 'vliegen' om de aansluiting te halen.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 09:52

Ik neem altijd een hele lading boeken mee op vakantie. In het vliegtuig lees ik graag.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 10:00

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:06

maud_23 schreef:
Je kunt mischien een laptop met draadloos internet meenemen! haha kun je bokken en msnen.

Haha!! Deze vind ik leuk! Dat zou een uitvinding zijn zeg! Draadloos internet in het vliegtuig op 11km hoogte. Mmhh, waar halen ze die verbinding vandaan??? Knipoog