Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misja schreef:Heej wat balen zeg!! Hoe gaat dat met een reis met te weinig deelnemers? Moeten ze je dan een alternatief aanbieden voor dezelfde prijs met eenzelfde vertrekdatum??
Leetjuhh schreef:Hee, balen joh! Echt balen! Zuid Inia is ook erg mooi, zoals ik begrepen heb, je moet alleen in de juiste periode gaan, anders is het daar echt veel en veel te heet (soms wel tussen de 40 en 50 (!) graden). Dus een tip: lees je even goed in, want 45 graden is echt geen lolletje.......
Misja schreef:Heej wat balen zeg!! Hoe gaat dat met een reis met te weinig deelnemers? Moeten ze je dan een alternatief aanbieden voor dezelfde prijs met eenzelfde vertrekdatum??
Malone schreef:Ja ik heb besloten. Ik heb omgeboekt naar de rondreis door Zuid-India. Nog maar twee weekjes en dan is het zover. Dinsdag heb ik de inentingen gehaald en vandaag lag mijn paspoort met visum in de brievenbus. Ik ben er helemaal klaar voor!!
Ketaki schreef:tja als je het opschrijft zelf hecht je je er dus gewoon veel meer waarde aan, vind ik persoonlijk.
dat zal nooit weggaan.
bij internet zou zo'n site ooit nog een keer weg kunnen gaan. zonde als je daar al je info dan neerzet.
en de foto's spelen bij mij een heel belangrijke rol. denk een nog grotere dan alle info die we hebben opgeschreven.
Malone schreef:Ik vertrek volgende week zaterdag. Ik heb net de laatste reisinformatie ontvangen. Er is nu dus echt geen weg meer terug, hihihi. Ik heb nu toch wel de kriebels. Altijd weer heel spannend zo'n reis....