Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ditatje schreef:ik ga dit jaar ook weer.... voor de tweede keer weet niet precies waar zal het wel is op zoeken ... vorig jaar zaten wij op laterna maar dat viel ons tegen.. veelste groot daar en verkeerde dingen mee gemaakt in ieder geval bespreken we niet meer via vrij uit ..
Zoë_Iris schreef:ik ga ook met wat vriendinnen naar medulin. met de bus. Oh god..maaaaaaar we houden de stemming erin,, komt hélemaal goed.. als het maar lekker weer is
wendely schreef:Zoë_Iris schreef:ik ga ook met wat vriendinnen naar medulin. met de bus. Oh god..maaaaaaar we houden de stemming erin,, komt hélemaal goed.. als het maar lekker weer is
Dat is het meestal wel in Kroatië
Maar het weer kan ook zo binnen een minuut omslaan en dan spookt het echt als een idioot
Bounce schreef:ditatje schreef:ik ga dit jaar ook weer.... voor de tweede keer weet niet precies waar zal het wel is op zoeken ... vorig jaar zaten wij op laterna maar dat viel ons tegen.. veelste groot daar en verkeerde dingen mee gemaakt in ieder geval bespreken we niet meer via vrij uit ..
Zaten jullie op de camping of in een bungalo?
AndreaB schreef:wendely schreef:
Dat is het meestal wel in Kroatië
Maar het weer kan ook zo binnen een minuut omslaan en dan spookt het echt als een idioot
Dat is ongeveer 1x per maand, de bewoners weten het meestal van te voren, omdat het soort van periodiek is zeg maar.
Wel handig, want dan kan je je spullen alvast binnen zetten.
wendely schreef:AndreaB schreef:Dat is ongeveer 1x per maand, de bewoners weten het meestal van te voren, omdat het soort van periodiek is zeg maar.
Wel handig, want dan kan je je spullen alvast binnen zetten.
Nou we hebben een keer de bora (weet niet pcies hoe je dat schrijft) meegemaakt. En die maak je niet graag nog een keer mee
AndreaB schreef:wendely schreef:Nou we hebben een keer de bora (weet niet pcies hoe je dat schrijft) meegemaakt. En die maak je niet graag nog een keer mee
Ik vind het altijd wel wat hebben, maar bij ons duurt het meestal ook maar 1 dag (weet niet of dat per streek verschilt).
En wij kunnen ons binnen in het huis ook prima vermaken, genoeg dingen om binnen te doen voor 1 dag.
wendely schreef:Nou we hebben een keer de bora (weet niet pcies hoe je dat schrijft) meegemaakt. En die maak je niet graag nog een keer mee
terorita schreef:wendely schreef:Nou we hebben een keer de bora (weet niet pcies hoe je dat schrijft) meegemaakt. En die maak je niet graag nog een keer mee
ja Bora Bora is niet echt leuk...heb al menig tent en vouwwagen de lucht in zien gaan