Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laulau85 schreef:C_hristel Er zijn ook nepartikelen waar alles op en aan zit. Mn broertje heeft een keer een eccotrui gekocht van 2 tientjes ofzo en hier zat zelfs een labeltje aan van join the eccoclub!
C_hristel schreef:Ja okej, mr ik wil zo graag een lv tas (heb er ook een portomonee van, past dus bij elkaar). Nou en als ik dan een mooie kan vinden voor 50 euro, dat liever dan 1500 euro betalen voor een tas
paardje2005 schreef:je kunt toch altijd nog de dvd's in een cd hoes doen. van die reisdingen waar je alleen de cd's/dvd's in doet en niet de hoesjes. laat je de hoesjes gewoon achter. appeltje eitje lijkt mij.......
jiehaaa schreef:paardje2005 schreef:je kunt toch altijd nog de dvd's in een cd hoes doen. van die reisdingen waar je alleen de cd's/dvd's in doet en niet de hoesjes. laat je de hoesjes gewoon achter. appeltje eitje lijkt mij.......
Denkfoutje. Ook zonder hoesje wordt het inbeslaggenomen, als je meer bij je hebt dan wat is toegestaan. Dus niks appeltje eitje, maar helaas pindakaas.
laulau85 schreef:ik vind 350 euro ook nog aardig wat geld maar ben ook een zuinige hollander he
Haha Jiehaaa lekkere wakkere opmerking!
Cassidy schreef:Ikdacht dat je helemaal niets aan nepmerkartikelen mee mocht nemen, en sta er van te kijken dat 3 stuks per categorie wel toegestaan is...
katiavl schreef:ik wist niet eens dat er iets bestond als nachtmarkt