Nepartikelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Nepartikelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:27

appelbolfan: mmh je ziet wel degelijk aan die spullen uit turkeye dat ze nep zijn. Die drukken gwn op een effen wit shirt, waar het labeltje gewoon van inzit DIESEL. Best raar een shirt met iets anders op het labeltje dan wat er op gedrukt staat

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:30

C_hristel Er zijn ook nepartikelen waar alles op en aan zit. Mn broertje heeft een keer een eccotrui gekocht van 2 tientjes ofzo en hier zat zelfs een labeltje aan van join the eccoclub!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:32

laulau85: ja okej, je heb idd ook nog verschil tussen de nepartikelen

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 22:06

Ja en daarom kan je het altijd nog het beste zien aan de prijs haha!

Maar ook daar durven ze je in te neppen haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:41

Ja je hebt bij ons van die nachtmarken, en daar verkopen ze ook lv tassen. Mr die zijn zo plastic als ik weet niet wat en daar vroeger ze toen ook echt nog veel geld voor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:43

laulau85 schreef:
C_hristel Er zijn ook nepartikelen waar alles op en aan zit. Mn broertje heeft een keer een eccotrui gekocht van 2 tientjes ofzo en hier zat zelfs een labeltje aan van join the eccoclub!

Ja inderdaad er was toch eens een test met een lv en een goed gemaakte nep lv en daar hadden ze problemen mee.

Nuja voor sommige neptassen kun je beter even doorsparen en je kan een echte kopen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:44

Ja okej, mr ik wil zo graag een lv tas (heb er ook een portomonee van, past dus bij elkaar). Nou en als ik dan een mooie kan vinden voor 50 euro, dat liever dan 1500 euro betalen voor een tas Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:47

C_hristel schreef:
Ja okej, mr ik wil zo graag een lv tas (heb er ook een portomonee van, past dus bij elkaar). Nou en als ik dan een mooie kan vinden voor 50 euro, dat liever dan 1500 euro betalen voor een tas Haha!

Hahaha ja maar heb al prijzen gehoord van 350 euro enzo Gestoord ok nog altijd veel minder maar toch

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:49

paardje2005 schreef:
je kunt toch altijd nog de dvd's in een cd hoes doen. van die reisdingen waar je alleen de cd's/dvd's in doet en niet de hoesjes. laat je de hoesjes gewoon achter. appeltje eitje lijkt mij.......

Denkfoutje. Ook zonder hoesje wordt het inbeslaggenomen, als je meer bij je hebt dan wat is toegestaan. Dus niks appeltje eitje, maar helaas pindakaas.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:51

katiavl: hahahaha wow das heel veel geld ja.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:51

jiehaaa schreef:
paardje2005 schreef:
je kunt toch altijd nog de dvd's in een cd hoes doen. van die reisdingen waar je alleen de cd's/dvd's in doet en niet de hoesjes. laat je de hoesjes gewoon achter. appeltje eitje lijkt mij.......

Denkfoutje. Ook zonder hoesje wordt het inbeslaggenomen, als je meer bij je hebt dan wat is toegestaan. Dus niks appeltje eitje, maar helaas pindakaas.

hahaha Haha!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 09:51

ik vind 350 euro ook nog aardig wat geld maar ben ook een zuinige hollander he Tong uitsteken

Haha Jiehaaa lekkere wakkere opmerking!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 09:57

hahah ik vindt 350 euro ook teveel hoor, vooral voor een nep iets.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:58

laulau85 schreef:
ik vind 350 euro ook nog aardig wat geld maar ben ook een zuinige hollander he Tong uitsteken

Haha Jiehaaa lekkere wakkere opmerking!

Clown
Waarschijnlijk de enige vandaag Clown

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 16:15

Haha ja moet toegeven dat ik niet wakker ben maar dat we wel heerlijk offtopic bezig zijn Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:17

Ja maar vergis me het was voor een delvaux geen lv die hebben ook een tijd goed op de markt gelegen. Maar niet zo super omdat je in tegenstelling tot lv en gucci met het bit, en soms dior niet super ziet wat voor merk het is Lachen

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:21

Cassidy schreef:
Ikdacht dat je helemaal niets aan nepmerkartikelen mee mocht nemen, en sta er van te kijken dat 3 stuks per categorie wel toegestaan is...

Het mag in principe ook helemaal niet, maar dit is zeg maar een gedoogbeleid.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:23

Weetje wat ik raar vindt dat tijdens die nachtmarkten enzo gewoon van die krampjes mogen staan. Tenmiste mogen, dat die niet meteen ontruimt worden

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:25

ik wist niet eens dat er iets bestond als nachtmarkt

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:36

ik neem vaak zat dingen mee uit het buitenland,,,turkije/ egypte etc.
NOg nooit gepakt, en heb ondertussen al vet veel horloges/tassen/broeken/truitjes Haha!

nu maar duimen dat ik nooit wordt gepakt Bloos

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:43

mijn moeder is vorig jaar mei geweest.. heeft 2 tassen, 7 broeken (ofzo) weet ik niet hoeveel shirtjes meegenomen..
ze had een merkshirtje aan (nep natuurlijk) met daarover een vest merkloos gewoon van thuis.. ze had puma schoenen aan, niks aan de hand.. ze heeft geluk gehad.. m'n oom was mee en die zei: dames, heren: mogen we er alsjeblieft door, we hebben thuis kleine kinderen die op ons wachten.. dat is denk k de redding geweest

ik ga voor examenreisje naar turkije, ik doe gewoon een ''merkbroer'' en ''merkshirtje'' aan en natuurlijk mag de ''merk'' tas neit ontbreken

ik heb gehoord dat de boete 200 tot 250 euro kan zijn Bloos

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:54

nou, ik weet dat sommige mensen per vakantie echt veel meenemen. Nou, al worden ze 1x gepakt, en ze krijgen een boete van noem es wat; 600,-
Nou, dan heb je de rest toch, heb je toch goedkoop een heleboel spul..

verder ga ik nooit naar dat soort landen, wat ik heb gewoon echt Lachen

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 18:22

Farouche ik ga ook niet op vakantie voor die spullen hoor! Als dat de hoofdreden zou zijn lijkt me dat wel heel stom....

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:35

Farouche: je krijgt niet alleen een boete hoor, je moet je spullen ook afstaan. Dus als je voor 200 euro kleren heb gekocht en je moet alles inleveren en je krijgt ook nog eens een boete. Kijk je toch behoorlijk hard je geld achteraan

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:46

katiavl schreef:
ik wist niet eens dat er iets bestond als nachtmarkt

Ik weet niet hoe dat er in de rest van Nl voorstaat, maar wij hebben hier in Vlissingen 1 keer in het jaar, meestal op het einde van de zomervakantie een nachtmarkt.
Deze staat op de boulevaar, een paar km lang en daar staan aan beide kanten allemaal kraampjes. Dit gaat meestal door tot ong 1 of 2 uur 's nachts, altijd heel gezellig Ja

Maar goed even ontopic. Zelf vind ik het natuurlijk enorm balen, zou echt jammer zijn als je er tussen uit wordt gepikt! Overigens heb ik wel een hele lading uit Turkije en Kos (Griekenland) meegenomen, want ook niet al te weinig was Bloos en toen werd er ook niet gecontroleerd, anders was ik echt de pineut geweest *LOL*

Maargoed, aan de andere kant begrijp ik het volkomen! Het is natuurlijk zeer lüllig tegen over de echte designer merken, als iemand het namaakt en voor veeeeeeel goedkoper verkoopt.