Kos...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Re: Kos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 16:30

Ergens op internet kon je wel lezen dat je kon paardrijden in de bergen, strand etc. Maar kunt wel verwachten denk ik dat dat niet veel voorstelt Nagelbijten / Gniffelen

Die boottocht, kan je die via gogo boeken of hoe zit dat?

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:08

kan je in de haven boeken. liggen s avonds alle boten naast elkaar. Knipoog

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:32

Ik en mijn zus gaan waarschijnlijk naar Kos...

Het is nog niet helemaal rond, maar we kwamen er achter dat we allebei eigenlijk nog wel een paar daagjes op vakantie wilde, maar we hadden niemand om mee te gaan.

Waarschijnlijk vertrekken we 14 augustus en blijven we 6 daagjes weg en gaan we overnachten in Faliron. Schijnt echt een ideale locatie aan het strand te zijn.

Ik ben nieuwschierig? is Griekenland nou erg duur? of juist goedkoop? Ik bedoel, kun je bijvoorbeeld lekker goedkoop kleren sjoppen of iets dergelijks Tong uitsteken

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 12:39

Ik moet nog 21 dagen wachten Haha! Bijnaaa

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 15:19

Ik ga van 1 t/m 8 augustus Lachen
Wij verblijven op het panorama-hotel geloof ik?

Ik ben erg nieuwsgierig Haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:37

Ik ga 29 september (ehhh geloof ik Knipoog ) 10 dagen naar Kos... Ik ga naar het plaatsje Mastichari, naar hotel Achilleas Beach Haha! Tenminste, als we de bevestiging krijgen dat er een 1-persoonskamer beschikbaar is... Ben erg benieuwd, heb er veel zin in!!

Edit: haha, toch 30 september... Wou dat ze de boeking eens zouden bevestigen, kan ik me lekker gaan inlezen Knipoog

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:16

Ik ga inmiddels over een paar dagen...... Haha!!

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 03:35

Ik ben daar vorig jaar geweest ; dit was de leuskste vakantie dat ik tot nu toe heb meegemaakt.
We hebben elke dag wel iets gedaan, Brommer gereden, warm-water bron bezocht, waterpark bezocht, strandjes gedaan, die grote oude boom van Hipocrates, een bootcruise van 1 gehele dag (zeer zeer zeer aan te raden),gewinkeld in het stadje, manege gezocht & niet gevonden Bloos
Echt het is daar zeer leuk & zeer aangename mensen !
Wij zaten in het grecotel, Kos Imperial, ook wel eventjes van centrum kos maar we gingen steeds met de bus, was nog leuk ook.
Net over ons hotel was dan zoon super klein supermarkt winkeltje waar we dan onze mini-bar mee aanvulden Haha!
Tis er echt heel fijn Pling

Veel plezier daar in Kos !

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:25

Ik ga volgende week woensdag nacht Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:38

Waar is die warm water bron Tong uitsteken? En die boom Haha!?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:24

Ik ga de 26ste met Poney (van bokt)...we zitten in appartement Oscar. 8 dagen heerlijk stappen, slapen, heerlijk eten en andere leuke dingen doen!!

Ik kan niet wachten!!!

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:08

Voor de warm water bron neem je de bus in het dorp en je wacht gewoon op de laatste halte Haha!
De bus rijdt daaar maar 1 traject en de bij de bron stopt de weg gewoon.
Je moet dan wel uit de bus stappen en nog een eind wandelen, als je naar kos gaat is deze bron een must!:)

Die boom staat in het centrum, wij vonde deze ook niet maar gewoon even rond vragen, de mensen bekijken je wel even alsof je van pluto komt maar ja zo kom je er wel
Die boom staat half op instorten hoor, die is 1000 jaar oud ofzo Gestoord

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:16

Wij zijn 2 jaar geleden naar Kos geweest. Ik vond het er erg leuk. We zaten in een app. in Lampi, vlak bij Kos stad. Die warmwaterbron was echt heerlijk! De weg erheen was toen een beetje raar, we kwamen een aantal auto's tegen die het ravijn in gereden waren.

Die ruïnes waren ook erg mooi, vooral dat ziekenhuis (weet even niet meer hoe dat heet)

Ik vond het fietsen er echt levensgevaarlijk! Die mensen rijden daar echt overal en nergens. Ook was mn broertje nog aangevallen door een hond (in zijn been gebeten)

Maar het was een geslaagde vakantie!

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:57

wij dachten toen "even" naar die warmwaterbron te fietsen Haha! even vergeten dat het 30+ graden was en alles bergje op was Clown

om maar te zwijgen over die noodvaart waarmee je naar beneden gaat (op goedkope fietsen met blokremmen ROFL ) ik hield mijn hart vast.

overigens vond ik die bron wel enorm stinken Nagelbijten / Gniffelen

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 13:01

Ik ben er ook geweest, 2 weken in de mei vakantie 2005. Ik vond het wel leuk maar wij hadden een echte strandvakantie en zijn 1x naar kos stad geweest, gezellig Lachen Die bronnen stinken idd ook wat ik gehoord heb van andere mensen!
Overigens hangt daar iets in de lucht (volgens zeggen) en wordt je super bruin! Ik was inderdaad ook wel erg super bruin Lachen

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 07:56

Ik ga vannacht Haha!

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:43

tanya89 schreef:
Ik ben er ook geweest, 2 weken in de mei vakantie 2005. Ik vond het wel leuk maar wij hadden een echte strandvakantie en zijn 1x naar kos stad geweest, gezellig Lachen Die bronnen stinken idd ook wat ik gehoord heb van andere mensen!
Overigens hangt daar iets in de lucht (volgens zeggen) en wordt je super bruin! Ik was inderdaad ook wel erg super bruin Lachen

ik was er niet bruiner dan op andere (zon)vakanties. Maar doordat het er flink waait heb je het niet zo snel enorm warm en blijf je dus langer doorlopen in de zon. Ja, en dan wordt je inderdaad bruin

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:53

Ik ben in de meivakantie naar Kos geweest!!
Wij zaten in aparthotel Kos helemaal top...
Ik vond Kos erg mooi en de mensen zijn super vriendelijk!
En de meesten spreken vrij veel Nederlands (altijd handig)
Wij zijn ook naar de warm water bron gefiets, best pittig maar echt de moeite waard!
Er is ook een restaurantje waarvan de eigenaresse Nederlands is hier kun je super lekker eten.
Papa's beach is ook erg leuk, kijk alleen wel uit voor de vogel Knipoog Fietsen tjah dat vond ik echt levensgevaarlijk ze rijden daar als gekken en er zijn wel zebrapaden maar die gelden niet meer ofzo!
Dus kijk uit als je wil overstekken Knipoog
Ook vind ik het zo sneu dat er allemaal zwerf honden en katten lopen.. En aan het einde van de week was ik wel een beetje zat van de Grieken, ze willen je overal naar binnen lokken!
Maar Kos is zeker de moeite waard Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:42

Zo ik ben weer terug uit Kos!

T was heerlijk! Het weer was super, veel zon maar ook wind zodat je lang in de zon kunt liggen. We hadden eigenlijk maar 6 volle dagen dus hebben niet meer zoveel van Kos gezien, we zijn wel naar het vulkaaneiland Nissyros (ofzoiets) geweest, en hebben via gogo op een lazy cruise gezeten en zijn daarmee naar 3 verschillende eilandjes gevaren! Heerlijk om te doen die cruise Haha!! Dat vulkaaneiland vond ik niet zo heel bijzonder maar wel leuk om gezien te hebben.
Warmwaterbron hebben we niet meer gezien, omdat we eigenlijk te lam waren om voor een uur of 2 ons bed uit te komen en dan liever in het zwembad lagen Bloos.
Ik zat dus in Erato, was een leuk appartementje, klein maar fijn! Aardig personeel en ook gezellige buren Haha!! Uitgaan was wel leuk, de bar street natuurlijk en in het bijzonder de Camel (alleen poedersuiker!), maar vond Mallorca wel leuker qua stappen! Kos stad zelf is ook heel leuk, met die leuke stadjes etc. Heel gezellig ziet het eruit!!

Kortom: leuke vakantie gehad Haha!!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:04

ik zat gister nog in Kos-stad! (gek idee zeg, gister zat ik nog in de zon daar, nu zit ik in de regen hier Verward )

Wij hebben echt een super vakantie gehad! Ik vond het uitgaan niet heel bijzonder. De Bar street was leuk (alle Free shots *LOL* ) maar na 2 dagen word je wel gek van die proppers. Eigenlijk is de Bar street alleen leuk om overheen te lopen of op een terrasje te zitten.
De Fashin Club vond ik dan wel weer heel leuk Lachen Is iemand daar geweest? Kennen jullie die ontzettend gestoorde barkeeper, Tony? Ik heb me zo ziek gelachen om die gast echt! Die loopt/danst daar en roept de hele tijd OEH OEH of UHU UHU. En dan geeft hij je weer een halve lapdance als je iets besteld of hij verkracht je hand zo ongeveer als je betaald, haha Haha! Haha!

Oooh de Camel vond ik vreselijk, wat een k*tmuziek daar!!

Ik raad je echt aan fietsen te huren, wij hebben de hele week rondgefietst overal naartoe! Super handig en zo zie je ook nog wat van het eiland.
Wij zijn ook een dagje naar Bodrum (Turkije) geweest. Dat was wel leuk om een beetje de sfeer van het Midden-oosten mee te maken. Maar verder vond ik het een irritant land, je wordt geen seconde met rust gelaten door de Turken...

We hebben ook een eilandcruise gemaakt, langs Kalymnos, Kretavia beach (met de meest blauwe zee die ik ooit heb gezien) en Pserimos. nou ja dat was die 20 euro echt wel waard, want dat was echt super! De hele dag rondvaren op zo'n zeilboot, met ligbedden. Dan word je bruin hoor!!
Als je zo'n excursie wilt doen, ga dan naar de haven of naar de winkels rondom de haven en boek dit niet bij je reisorganisatie! Bij onze reis kostten de exurcies 40 euro pp terwijl wij 20 pp hebben betaald!

Ik zou zo weer terug willen, ik heb me echt super vermaakt daar!

En ooh niet geheel onbelangrijk: Ik vond dat er erg leuke Grieken waren *LOL*

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:44

Ik vond the fashion best tegenvallen, de eerste avond heb ik er super schik gehad omdat ik strontlazerus was, maar de tweede avond liepen er alleen maar van die sletten en jonge jongetjes rond; niet mijn doelgroep dus Haha!!

Die lazy cruise was idd super relax! Kalimnos is ook wel bekend als het sponzeneiland (al heb ik daar weinig van gemerkt; we hebben alleen een fabriekje bezocht)

ps. Alytje, ik herken je zo niet op de foto's Tong uitsteken

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:07

ik zat ook al in jou profiel te kijken en herken je ook niet Knipoog Maar er waren natuurlijk ook zoveel toeristen daar.
Dat sponzeneiland vond ik trouwens niks aan! De zee was er vies en ik fikte echt weg van de zon. Daarbij heb ik niet echt een interesse voor sponzen Clown

Ik vond de Fashion nog wel het leukste daar, ik ben er leuke Grieken tegengekomen *LOL*

Wel grappig dat we daar precies in dezelfde periode waren, ik ben je vast een keer onbewust tegengekomen Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 18:31

Ik denk het ook wel, welk appartement zat je? Wij dus in Erato, best een eindje lopen vooral van het strand! De bar street viel wel mee! Ik moet zeggen dat ik ook alleen in de Fashion versierd heb trouwens Knipoog En de muziek was ook wel leuk, maar ik ben toch meer van de kroegjes en het brabantse volk (tsja, eens een Brabander, altijd een Brabander Knipoog)!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 18:48

Ik zit nu in Kos Haha!
Het is hier super mooi weer meer dan 35 graden.
Hotel is ook super we zitten in Hotel Kipriotis Village... Lachen
Gister een Kroegentocht gedaan en die was super Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:25

He dame, ga eens borrelen in plaats van bokken Haha!!