Die boottocht, kan je die via gogo boeken of hoe zit dat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bijnaaa 
) 10 dagen naar Kos... Ik ga naar het plaatsje Mastichari, naar hotel Achilleas Beach
Tenminste, als we de bevestiging krijgen dat er een 1-persoonskamer beschikbaar is... Ben erg benieuwd, heb er veel zin in!!
!
? En die boom
?
even vergeten dat het 30+ graden was en alles bergje op was
) ik hield mijn hart vast.
Die bronnen stinken idd ook wat ik gehoord heb van andere mensen!
tanya89 schreef:Ik ben er ook geweest, 2 weken in de mei vakantie 2005. Ik vond het wel leuk maar wij hadden een echte strandvakantie en zijn 1x naar kos stad geweest, gezelligDie bronnen stinken idd ook wat ik gehoord heb van andere mensen!
Overigens hangt daar iets in de lucht (volgens zeggen) en wordt je super bruin! Ik was inderdaad ook wel erg super bruin

Fietsen tjah dat vond ik echt levensgevaarlijk ze rijden daar als gekken en er zijn wel zebrapaden maar die gelden niet meer ofzo!
! Dat vulkaaneiland vond ik niet zo heel bijzonder maar wel leuk om gezien te hebben.
.
! Uitgaan was wel leuk, de bar street natuurlijk en in het bijzonder de Camel (alleen poedersuiker!), maar vond Mallorca wel leuker qua stappen! Kos stad zelf is ook heel leuk, met die leuke stadjes etc. Heel gezellig ziet het eruit!!
!
)
) maar na 2 dagen word je wel gek van die proppers. Eigenlijk is de Bar street alleen leuk om overheen te lopen of op een terrasje te zitten.
Is iemand daar geweest? Kennen jullie die ontzettend gestoorde barkeeper, Tony? Ik heb me zo ziek gelachen om die gast echt! Die loopt/danst daar en roept de hele tijd OEH OEH of UHU UHU. En dan geeft hij je weer een halve lapdance als je iets besteld of hij verkracht je hand zo ongeveer als je betaald, haha

!
Maar er waren natuurlijk ook zoveel toeristen daar.
En de muziek was ook wel leuk, maar ik ben toch meer van de kroegjes en het brabantse volk (tsja, eens een Brabander, altijd een Brabander
)! 

!