Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:De vraag was voor de TS!![]()
gaaf zeg dat jullie gaan, goede keuze zo te lezen, zeker als je man daar een baan aangeboden hefet gekregen! Waar gaan jullie heen of weet je dat nog niet?
Moniek schreef:Goof schreef:De vraag was voor de TS!![]()
gaaf zeg dat jullie gaan, goede keuze zo te lezen, zeker als je man daar een baan aangeboden hefet gekregen! Waar gaan jullie heen of weet je dat nog niet?
ja hoot we gaan naar Tamworth dat is het country gedeelte.
Citaat:hey hallo
wat gaaf ik wil alles horen wat j ervan vond,de mensen,noem maar op.
Vind het leuk om het te horen voordat we erheen gaan.
ik weet wel dat het 450km van sydney afligt en 50 km van de outback.
Goof schreef:Citaat:hey hallo
wat gaaf ik wil alles horen wat j ervan vond,de mensen,noem maar op.
Vind het leuk om het te horen voordat we erheen gaan.
ik weet wel dat het 450km van sydney afligt en 50 km van de outback.
Ik ben in die plaats geweest omdat ik daar vandaan door ging naar Leconfield, dat is een farm waar ik zo'n jackeroo/ jilleroo-cursus heb gedaan (hoe toeristisch...).
Bij toeval bleek dus dat het country festival was op dat moment, het was enorm druk in het stadje, maar ontzettend gezellig. Heel de dag door braderieen, feest en gezelligheid en 's avonds in de openlucht optredens van Australie's beroemdste zangers.
Ik vond het stadje zelf (ben alleen in het centrum geweest) knus en gezellig. Wat me het meest bijstaat is dat de main street daar ontzettend breed is met zo'n laan met palmen in het midden wat zo'n leuk sfeertje geeft.
Het weer was overigens ook echt geweldig toen, heerlijk warm. Ik vond de omgeving ook prachtig!
Gaan jullie echt in Tamworth wonen of in de omgeving ervan?