Met 6 vriendinnen, totaal met z'n 7en dus.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel duitsers
Steffie89 schreef:Jaaa, ik ga 13 t/m 20 Juli met 5 vriendinnen heen

slam fm was echt poedersuiker ! echt hele erge muziek heel de avond! Tmf was wel heel erg geslaagd. de schuimparty viel een beetje tegen aangezien het alleen maar buiten een stukje was waaar een opblaasding stond met een schuimfontijn. wat wel leuk was, was dat t schuim over heel de camping werd geblaze
, beveiliging was dus erg goed! we hebben 2 vrienden een nacht kunnen laten slapen namelijk
nee maar 2 meisjes die we daar hadden leren kennen die hadden ruzie en waren mara naar huis gegaan en hadden wij hun bandjes gehad
.dus dat viel niet op. voor warm water meost je betalen. dus ook voor uit de kraan. maar de douches waren redelijk schoon . en waren vaqn 11 tot 7 dicht. uhmmm , en dan t strand. savonds moet je echt met een wat grotere groep naar het strand want ik vond het met zijn 6e nog behoorlijk eng. er staan bijna geen lantaarnpalen. maar iedereen gaat wel massaal naar t strand als de schuur afgelopen is. dat is rond een uur of 3.
) en als je dan je vuilniszakken in de container stopt. let adn geod op of je je kleren die je heel toevallig in de droger hebt gedaan emt ze alle en vervolgens in een vuilniszak zet ze niet toevallig door een vriendin laat weg goooien. dat was dus bij ons t geval
3 handoeken een broek een theedoek en een vaatdoek van mij waren weg
en de rest ook nog een broek van een vriendin en alle andere handoekn. waardoor we dus niewe moeste kope 
renesse vond ik niet zo heel erg boeiend. veel eetstukjes en terrasjes enzo. maar meer echte toeristenwinkels. niet echt boeiend moet ik zeggen.. overigens was zierikzee wel erg leuk! maargoed. ikga er nu vandoor! dooooei
MissBonny schreef:Steffie89 schreef:Jaaa, ik ga 13 t/m 20 Juli met 5 vriendinnen heen
Dan ga ik jou wss tegenkomen!
Slapen jullie ook in een tentje zelf meenemen? Of gehuurd?

Hopelijk heb je die weken leuke buren of andere leuke mensen op je veldje! Komt vast goed!!
) MissBonny schreef:Klinkt idd erg leuk Chantal!
Douches zijn ook op rottijden gesloten..Maar goed; ik ben heel erg benieuwd!:D
Steffie89 schreef:Dan ga ik jou wss tegenkomen!

[/quote] ChantalSmook schreef:Steffie89 schreef:Dan ga ik jou wss tegenkomen!
Wij slapen in een legertent van hun
Zijn met 6 meiden
En we wisten nog niet helemaal hoe groot onze plek ws, maar die schijnen dus 2m bij 2,5 te zijn!
Daar kan je net één koepeltentje opzetten & verder helemaal niets & daar betaal je nog best veeel voor ook, is toch belachelijk!

gezellie
MissBonny schreef:Gehehe, waar&wanneer gaat ie?