Ben alleen heel erg benieuwd of er nog bokkers naar Italië gaan ?
en ook nog aan het garda meer zitten..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:mijn vriend en ik gaan 2 weken naar Porlezza,bij het meer van Lugano![]()
we gaan al vroeg,vertrekken 8 juni al,lekker op tijd en hopen dat t lekker weer is
Kowloon1 schreef:Ik ga voor de derde keer op rij ook weer naar Italië, vorig jaar zaten we in Umbrië, het jaar daarvoor in Toscane en nu gaan we terug naar Toscanewe bezoeken weliswaar ook steden buiten het gebied van Toscane, o.a. maar we hebben een huisje gehuurd in de bergen , wordt zwoel en gezellig denk ik
Lavien schreef:ik ga ook naar Italia
Ringetje schreef:@ Djaleesa: We gaan maandag nacht half 3 weg en komen zaterdagmiddag terug. Het is niet voor heel de school, alleen voor de mensen in 5 VWO die kunstgeschiedenis of KCV hebben.
IkbenMarije schreef:@ Djaleesa; ja was echt een super ervaring, ik had niks te kiezen, dit is een onderdeel van ons eindexamen (havo) En ik was toevallig bij Italie ingedeeld, wat ik natuurlijk heel erg leuk vond!
De cultuur daar is zó anders, het is echt geweldig om daar een weekje van mee te 'proeven'.
Verder zat ik ook in een gezin die poepjerijk waren, dus dat was lekker luxe. Mooi huis precies bovenop een berg, leipe kar voor de deur, vaderlief had een eigen vliegtuig en ik kreeg zomaar 60 euro shopgeld in mijn handen gedrukt.
En voor de rest waren ze ook super aardigHeel zorgzaam enzo, ik werd er helemaal volgepropt met vanalles en nog wat
Djaleesa schreef:xxLientjexx schreef:Naar het Gardameer
Welke plaats?
Ik heb er nu echt al superveel zin in eh!
xxLientjexx schreef:Verschiera, of hoe je het ook schrijft![]()
Camping Butterfly![]()
En jij?
ushi schreef:Ik ga ws ook naar Italie! Venetie of Toscane ofzo.
Heb er wel zin in!
_katja_ schreef:ik ga ook naar Italië 1,5 week