Maar dat was dus tijdens mijn Oz-reis, een paar jaar eerder dan NZ.
Bergkraai, waar gaan jullie fruitplukken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:En ik 8 weken tussen de bananen in Tully.
Maar dat was dus tijdens mijn Oz-reis, een paar jaar eerder dan NZ.
Bergkraai, waar gaan jullie fruitplukken?
Juultj schreef:Die laatste foto lijkt wat op Otago. Klopt dat?![]()
Haha. Die gletsjer foto is echt gaaf. Typisch Kiwi, in de winter nog steeds de korte broeken aan.
xxsweet schreef:Ooooooooh wat een mooie foto's!
Ik ga over 3 maand naar australie en hoe meer verhalen ik lees en hoe meer foto's ik zie, hoe meer zin ik heb om te gaan.
Ik kan niet wachten!
Hiehaaa
Ik reis helemaal alleen en ga een kleine 3 maand stage lopen in Perth.
Ik vindt het doodeng want ik maak me nu al zorgen hoe ik het treinkaartje bij het vliegveld in Sydney moet kopen om naar het Centraal te gaan en daarna naar de stad
Even een paar uurtjes de stad bekijken en dan met de Pacific naar Perth
Heerlijk
xxsweet schreef:Ooooooooh wat een mooie foto's!
Ik ga over 3 maand naar australie en hoe meer verhalen ik lees en hoe meer foto's ik zie, hoe meer zin ik heb om te gaan.
Ik kan niet wachten!
Hiehaaa
Ik reis helemaal alleen en ga een kleine 3 maand stage lopen in Perth.
Ik vindt het doodeng want ik maak me nu al zorgen hoe ik het treinkaartje bij het vliegveld in Sydney moet kopen om naar het Centraal te gaan en daarna naar de stad
Even een paar uurtjes de stad bekijken en dan met de Pacific naar Perth
Heerlijk
xxsweet schreef:Aaaah dankjewel
Haha!
Agjaa, het zal vast wel goedkomen
En zoniet dan vraag ik toch gewoon even
Haha.
@ Bergkraai.. Ehh.. hoe lang ben je van plan dat werk te doen??Jeetje mina
En is het nu een beetje lekker weer daar?
bergkraai schreef:ehm we gaan het iets meer als 4 weken doen... Er zitten nu bijna 2 weken op... (6 dagen in de week werken..) nou ja.. en het gaat best aardig.. het is superzwaar.. er zijn ook meerdere mensen die na 1 of een paar dagen weggaan omdat het te zwaar is..
Het is hier 'lekker' weer... mwoah.. het is hier zo ontzettend WARMelke dag wel boven de 34 graden.. je snapt wel ladder op ladder af.. ZWETEN!!! Maar goed, alles voor het geld he?!