Salou 2007. Wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Salou 2007. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:30

Ik ben vorig jaar geweest. Het was niet echt een succes, maar om nou te zeggen dat ik het verschrikkelijk vond.. Wij zaten op Camping La Siësta. Je word ergens afgedropt en moet nog KEI ver met je koffers sjouwen voor je bij de camping komt. Heb aan het eind van de vakantie zo'n beetje alles weg kunnen gooien omdat heel mn kleren,handdoeken en noem maar op onder de mieren zaten.

Vond het overdag op het strand HEEL druk , en dus had ik het daar na 2 dagen al gezien. Het uitgaan is gezellig, maar zoals meerdere al zeggen , er is zoveel dat het niet zo heel druk is. Wel zou ik na de Pacha gaan. Daar is het echt supervet!

Verder is Barcelona ( Camp Nou) leuk, en Port aventura. Daar moet je gewoon heen als je toch dicht in de buurt bent!

Ik zou niet meer teruggaan na Salou. Ik was er 12 dagen en was BLIJ dat ik naar huis kon. Ik had het er in een week al wel gezien. Maar toch blij dat ik het een x gezien heb.

Ik was trouwens met het vliegtuig gegaan. Super relaxt, maar zat er net toen dat allemaal was met die stakingen daar Verdrietig

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:02

Kun je uitleggen waarom je het zo gezien had in salou?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:22

noekiejj schreef:
Kun je uitleggen waarom je het zo gezien had in salou?

Misschien omdat mijn verwachtingen anders waren? Wij waren met het vliegtuig en gingen vanaf Barcelona met de bus. We reden Salou binnen, en toen dacht ik al gatver dit is niks. Denk omdat ik had gedacht dat alles kei mooi was enzo , terwijl het er niet zo uit zag.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:23

Haha tja het is wel een ander land dan nederland he Tong uitsteken

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:25

Ja, ik dacht van te voren echt van : Woow kei mooi daar , lekker weer, zuipen , naar het strand enzo. Lekker weer en zuipen was het inderdaad, maar de rest helaas niet.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:52

Haha oke dat hadden wij er ook van verwacht...maar kei moooi dan weer net niet, dat hoeft ook niet van mij! maar wat is er met het strand?

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:40

Ik had ook geweldige verwachtingen oa door al die dingen die je op tv en in de bladen ziet. Maar eenmaal aangekomen valt het wel mee. Als eerste is Salou zelf behoorlijk klein. Het strand is echt heel erg druk en iedereen zit boven op elkaar. En niet alleen jongeren maar ik zag (in het hoogseizoen) ook heel veel gezinnen met kinderen. Daarbij zitten er te veel uitgaansgelegenheden. Die krijgen ze gewoon niet vol (op een paar na dan). Een ander nadeel is dat alles echt heel erg duur is. Wij waren destijds gigantisch veel geld kwijt voor een paar drankjes. Die moet je dus in de supermarkt halen en in je hotel/appartement opdrinken. Dronken worden in een disco kan alleen als je te veel geld bij je hebt.

Daarbij had ik het na een week ook wel gezien (gelukkig waren we er maar 10 of 14 dagen). Iemand die ik ken is er ooit bijna 3 weken geweest. Die werd echt gek en is eerder terug gekomen.

Ik zou in ieder geval iedereen de busreis afraden!! Geef liever iets meer uit en blijf desnoods wat korter. De bussen zitten echt bomvol met jongeren. In bijna alle bussen die wij hebben gezien zaten mensen die al tijdens de reis aan het drinken (en soms kotsen) waren. Velen werden hierdoor vervelend naar anderen toe, en het ging behoorlijk stinken. En een tip vraag goed na hoe laat je in Salou aankomt!!! Wij werden om 8 uur in de ochtend bij ons appartement afgezet. Pas om 2 uur in de middag konden wij op onze kamer. Dat terwijl je heel erg moe bent en graag even wilt uitrusten en douchen. Niet ieder hotel of appartementencomplex heeft mogelijkheid voor bewaakte opslag van je bagage of kleedruimtes. Wij moesten onze spullen onbewaakt op een gang zetten. En ons in een kleine wc verkleden. Dit soort dingen dus even navragen bij je reisorganisatie.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:20

Ik vind salou zelf minder, wij hebben 3x in cap-salou gezeten in hotel calafont.. was echt super, eigen privéstrand..
Ik moet zeggen dat ik salou toch wel mooi vind..

Wij gaan dit jaar ook naar rhodos, en denk wel dat het daar mooier is Ja

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 14:13

Ik ben nog niet in Salou geweest, maar ik denk dat elke plek wel zijn mindere plekken heeft. Salou is kleiner dan LIoret waar ik ben geweest, maar ik denk dat Blanes pas echt een tegenvaller zou zijn.

En dat de clubs niet zo super druk zijn is ook wel eens fijn, kan je je tenminste nog bewegen.
Dat van die hotelkamers blijf je altijd houden, zeker als je met de bus komt. Het is wel vervelend dat je je koffers niet beheerd ergens kon wegzetten.

Busreis verliep bij ons super toen we naar LIoret gingen, niks geen gezeur.

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 14:19

Ik ben ook in Lloret geweest. Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel aan vond. Al die mensen die je in hun café/discotheek proberen te lokken... Hoe irritant. Bovendien zijn zo'n beetje alle mannen daar op jacht naar iets om hun p*ik in de steken. Dus bepaald in je waarde gelaten voelde ik me daar niet.. Nee voor mij nooit meer zo'n zuipgebeuren. Doe mij maar lekker iets actiefs. Zuipen doe ik een Nl wel. Knipoog
We hebben trouwens wel paardgereden daar. Bloedlink over steile rotsen en losliggende stenen.. Nagelbijten / Gniffelen Ging gelukkig wel goed. Toffe Anda's *LOL*

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:29

Ik kan alleen mr meegaan met alle negatieve dingen die ik hier hoor. Ook ik had verwacht dat er mooie boulevard zouden zijn enzo maar het was juist meer vies enz. Het strand was veel te klein, je lag ongeveer boven op elkaar. Drinken in het uitgaans leven is niet te betalen. Voor de rest ook niet echt leuke winkels, alleen maar vn die troep winkels. De bus is idd af te raden, wij zaten ook met vn die mensen in de bus die gewoon kei veel gingen zuipen en mega irritant werden. Ook zijn de jongens in salou echt mega vervelend.

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 17:42

Ja ik ga ook , vanaf 7 juli in het centrum van Salou , en dan nog naar een camping La torre del sol ( iets ten zuiden ) tot 28 juli Lachen
Iemand trouwens ervaring met deze camping ?

Dailonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:41

Beetje late reactie... Ik heb voor 3 jaar terug geweest en het was mijn leukste vakantie ooit!
Echt super gezellig in Salou. We zaten in een H10 hotel.... Ik weet neit meer hoe het heet, maar het is een echte aanrader. GEloof dat er maar 1 H10 hotel zit daar.
Veel plezier allemaal daar!