Iedereen die nog gaat: Alvast veel plezier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Casca schreef:Leuk Perla, waar verblijven jullie in Hurgada??
Sillief schreef:Als er iemand ziek word, dan ben ik dat wel. Maar in Egypte werd iedereen ziek behalve ik, terwijl ik zelfs dat water dronk.
Toen ik daarzo ergens op het platteland was, zag ik in het water een dode opgezette waterbuffel liggen, en paar meter verder zwommen kindjes in datzelfde water.. Dat was echt rot om te zien.
igorlover schreef:@perla: wij gaan ons wel laten inenten want het word wel aanbevolen, ik wil daar liever niet ziek worden
Sanneh14 schreef:Verder, het is veilig in het resort, maar als je er echt buiten gaat, zorg dan dat je met een man bent. Ze houden van alle meisjes, en dan met name blonde meisjes uit noord-europa.. (ze wouden allemaal met me trouwen, boden zelfs 200 kamelen aan mn vader)
Marjolein schreef:En het viel best mee kwa prijs
Denk dat ik eerst hier een paar lessen ga volgen, heb ik iets ervaring en dat scheelt toch wel met als je het nog nooit gedaan hebt.
bonney4evver schreef:en id dat mannen daar zo aan meisjes zitten enzo heb ik ook gehoord.. gelukkig ga ik met me vriend, want ben namelijk blond, en in turkije had ik er ook erg last van
Citaat:en dat van die prikken gadverdamme.. moet er niet aan denken
zijn jullie allemaal in ge ent geweest? ik zie dat echt niet zitten ( schijt bagger voor naalden.. )