en wat befreft mijn ouders, tsja... k hoor het vaker

(sinds die vakantie ben ik nu al 5,5 jaar happy together met mijn vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:EEFIETJE schreef:nog even een toevoeging op mijn vorige reactie..
een jongerencamping zoals terschelling staat ook helmaal vol met bierkratten/ bankstellen en grappige bouwwerken van bierkratten..
het lijkt me gewoon niet leuk voor jullie en niet verstandig om daar tussen te gaan zitten..
en ik geef jullie ook nog eens weinig kans om daar leuke mensen te ontmoeten, want jullie kunnen niet uit, en eigenlijk alleen maar een beetje wandelen een naar musea ofzo en op de camping hangen
maar die is savonds (wat ik al zei) uitgestorven, en iedereen slaapt uit tot 1 a 2 uur smiddags
Wij waren anders ook niet van plan om al om 7 uur s'ochtends wakker te zijn.En vies van bier zijn we trouwens niet.
![]()
M_i_R schreef:Wij hebben daar geen echte problemen mee gehad. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je voorkomen is. Ik zeg niet dat wij 100 % normaal waren. (we hebben die vakantie de sport klauwhamer werpen uitgevonden) maar als je op een camping aankomt zetten als zware gothic kan ik me voorstellen dat een camping eigenaar er niet zo op zit te wachten omdat hij niet weet wat hij daar mee aanmoet.
en wat befreft mijn ouders, tsja... k hoor het vaker![]()
(sinds die vakantie ben ik nu al 5,5 jaar happy together met mijn vriendwaar zo'n vakantie al niet goed voor kan zijn....)
EEFIETJE schreef:maar wat zijn jullie dan van plan te gaan doen de hele vakantie?
want je kkomt echt geen dicotheek in hoor.. En dan zit je savonds maar een beetje allenig op die camping (als je der al op komt)
want iedreen gaat uit..