Camping vanaf 14 jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Re: Camping vanaf 14 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 14:43

Wij hebben daar geen echte problemen mee gehad. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je voorkomen is. Ik zeg niet dat wij 100 % normaal waren. (we hebben die vakantie de sport klauwhamer werpen uitgevonden Cool ) maar als je op een camping aankomt zetten als zware gothic kan ik me voorstellen dat een camping eigenaar er niet zo op zit te wachten omdat hij niet weet wat hij daar mee aanmoet.

en wat befreft mijn ouders, tsja... k hoor het vaker Haha!
(sinds die vakantie ben ik nu al 5,5 jaar happy together met mijn vriend Lachen waar zo'n vakantie al niet goed voor kan zijn....)

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:32

Anthea schreef:
EEFIETJE schreef:
nog even een toevoeging op mijn vorige reactie..
een jongerencamping zoals terschelling staat ook helmaal vol met bierkratten/ bankstellen en grappige bouwwerken van bierkratten..
het lijkt me gewoon niet leuk voor jullie en niet verstandig om daar tussen te gaan zitten..
en ik geef jullie ook nog eens weinig kans om daar leuke mensen te ontmoeten, want jullie kunnen niet uit, en eigenlijk alleen maar een beetje wandelen een naar musea ofzo en op de camping hangen
maar die is savonds (wat ik al zei) uitgestorven, en iedereen slaapt uit tot 1 a 2 uur smiddags

Wij waren anders ook niet van plan om al om 7 uur s'ochtends wakker te zijn. Clown En vies van bier zijn we trouwens niet. Knipoog

maar wat zijn jullie dan van plan te gaan doen de hele vakantie?
want je kkomt echt geen dicotheek in hoor.. en dan zit je savonds maar een beetje allenig op die camping (als je der al op komt)
want iedreen gaat uit..

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:49

In dat geval durf ik ook niet met zekerheid te zeggen dat je een camping opkomt... als ik eerlijk mag zijn zou ik daar als camping eigenaar namelijk niet zo op zitten te wachten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:53

M_i_R schreef:
Wij hebben daar geen echte problemen mee gehad. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je voorkomen is. Ik zeg niet dat wij 100 % normaal waren. (we hebben die vakantie de sport klauwhamer werpen uitgevonden Cool ) maar als je op een camping aankomt zetten als zware gothic kan ik me voorstellen dat een camping eigenaar er niet zo op zit te wachten omdat hij niet weet wat hij daar mee aanmoet.

en wat befreft mijn ouders, tsja... k hoor het vaker Haha!
(sinds die vakantie ben ik nu al 5,5 jaar happy together met mijn vriend Lachen waar zo'n vakantie al niet goed voor kan zijn....)

Vork
Achja, zo erg zijn we nou ook weer niet. Clown
Mja, mischien is dat Pieterpad-gedoe dan wel iets. Lachen
Is ook nog goed voor je conditie. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:54

EEFIETJE schreef:
maar wat zijn jullie dan van plan te gaan doen de hele vakantie?
want je kkomt echt geen dicotheek in hoor.. En dan zit je savonds maar een beetje allenig op die camping (als je der al op komt)
want iedreen gaat uit..

We kunnen altijd proberen om een discotheek binnen te komen. Clown
Haha, maar, gewoon. Wat hangen en lui zijn, daar is vakantie voor. Knipoog
En er is vast zat te doen voor 14/15 jarige kids. Lachen

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:58

Denk er niet te licht over! Als je dit van de ene op de andere dag doet, zonder training of wat dan ook ben je binnen 2 dagen gevloerd en heb je geen leuke vakantie! Een goede uitrusting, en met name schoenen en rugzak zijn van belang. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat je echt moe bent als je aankomt en dat (als je tenmisnte de volgende dag nog wil lopen) je daardoor niet echt meer uit wil/kan gaan Slim . Maar als je voorbereid op pad gaat is het ontzettend leuk om te doen *LOL*

Nou moet ik er eerlijkheids halve wel bij zeggen dat ik als ik zo naar je voorgaande posts kijk, ik niet denk dat dit echt iets is voor jullie... K denk dat jullie iets met meer actie zoeken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:01

Nouja, het lijkt me eigenlijk wel gaaf om te doen, maar wel heuuul vermoeiend. *LOL*

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:02

in dat geval, doen Haha!

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 23:37

tsja als jij de gok wilt wagen van naar een vakantieplek gaan waar iedereen uitgaat en waar ze in alle discotheken controleren
go ahead (als je de camping al op komt)

het pieterpad wandelen kan ik niets over zeggen, want daar heb k geen ervaring mee.. maar lijkt me wel zwaar vermoeiend (en aagnezien je schreef "beetje lui hangen" is dat wel t tegenovergestelde Tong uitsteken)
maargoed veel succes met t uitzoeken van julie vakantie
nog wel 1 tip

wil je wel naar n camping? als je die al kan vinden
zou ik toch wel redelijk haast maken met t reserveren ervan.. want als je pech hebt zit al veel vol ..

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:54

Waarom ga je niet naar een jeugdherberg? Lijkt me een beter iedere voor jullie leeftijd, ook wat veiliger enzo

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:19

jeugdherbergen zijn vaak ook nog voor 16 jaar... maar je kan t proberen
je hebt dan nog wel hetzelfde probleem dat je niet zoveel kan doen
igg niet uitgaan