Welk Grieks eiland???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Welk Grieks eiland???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:19

Ik wil weer terug naar Samos! heeerlijk eiland met weinig toeristen Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 15:42

Wij gaan idd begin juni, hoop dan dat het idd nog meevalt met de toeristen.... Ga nu alleen eens even achter Ferio aan, heb vorige week geboekt maar nog steed geen bevestiging.....
Nagelbijten / Gniffelen

badeend14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 02:09

Wij hebben net Kreta geboekt, zijn we al een keer eerder geweest. Echt super!! Je hebt er wel aardig wat toeristen, maar dat is niet op het hele eiland zo hoor!
Verder ben ik nog op Zakynthos geweest, was ook echt supermooi, en toen wij er waren viel het reuze mee met de drukte!
M'n moeder is nog een keer naar Corfu geweest. Dat was naar verhalen en foto's ook echt tof! Weet verder niet echt hoe het er was met de toeristen en andere drukte..

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:49

Ik ben vorig jaar op zakynthos geweest. Als je niet van allemaal toeristen houd is dat egt een perfect eiland ! Ze hebben eigenlijk een heel grote winkelstraat en een ''straat'' langs het strand met allemaal restaurantjes. En dan kun je via een loopbug naar een soort baai. S'avonds word deze baai een discotheek is alleen al super mooi om te zien. Vorige zomer heb ik er met een schilpad mee kunnen zwemmen het schijnt dat zij door de baai zwemmen. Super mooi om te zien !

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:27

Fifteen schreef:
Ik ben vorig jaar op zakynthos geweest. Als je niet van allemaal toeristen houd is dat egt een perfect eiland ! Ze hebben eigenlijk een heel grote winkelstraat en een ''straat'' langs het strand met allemaal restaurantjes. En dan kun je via een loopbug naar een soort baai. S'avonds word deze baai een discotheek is alleen al super mooi om te zien. Vorige zomer heb ik er met een schilpad mee kunnen zwemmen het schijnt dat zij door de baai zwemmen. Super mooi om te zien !

Onze keuze was het zeker niet om in Laganas te gaan zitten, supertoeristisch daar, hoor. Op de rest van het eiland is dat helemaal niet zo, daar is het lekker rustig. Knipoog
Heb er vorig jaar september een heerlijke tijd gehad. Vooral het zuidoosten van het eiland vond ik qua strandjes erg mooi.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:30

Is griekenland nou duur om op vakantie te gaan?
Hebben jullie ervaringen met last minutes naar Griekenland?

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:32

ik ga dit jaar naar kreta..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:33

Klaasje schreef:
Ik ben in Oktober 2006 naar Lefkas geweest, was lekker rustig, niet zo touristisch. Daar krijg je ook een leuk beeld van de bevolking.
Klinkt goed, wij gaan in juli een weekje zeilen vanaf Lefkas.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:42

Nadya schreef:
Fifteen schreef:

Onze keuze was het zeker niet om in Laganas te gaan zitten, supertoeristisch daar, hoor. Op de rest van het eiland is dat helemaal niet zo, daar is het lekker rustig. Knipoog
Heb er vorig jaar september een heerlijke tijd gehad. Vooral het zuidoosten van het eiland vond ik qua strandjes erg mooi.

Vorige jaar toen wij er waren viel dat reuze mee. Het was ook in de bouwvak vakantie. Het enige is dat savonds alle engelse jongeren op stap gaan maar dat vond ik makkelijk te ontwijken. Oke als je langs de ''hoofdstraat'' in een restaurant gaat eten wel.
Maar ik ben ook al enkele jaren in turkijen geweest en dat vond ik veel drukker als laganas.