Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fifteen schreef:Ik ben vorig jaar op zakynthos geweest. Als je niet van allemaal toeristen houd is dat egt een perfect eiland ! Ze hebben eigenlijk een heel grote winkelstraat en een ''straat'' langs het strand met allemaal restaurantjes. En dan kun je via een loopbug naar een soort baai. S'avonds word deze baai een discotheek is alleen al super mooi om te zien. Vorige zomer heb ik er met een schilpad mee kunnen zwemmen het schijnt dat zij door de baai zwemmen. Super mooi om te zien !
Klaasje schreef:Klinkt goed, wij gaan in juli een weekje zeilen vanaf Lefkas.Ik ben in Oktober 2006 naar Lefkas geweest, was lekker rustig, niet zo touristisch. Daar krijg je ook een leuk beeld van de bevolking.
Nadya schreef:Fifteen schreef:Ik ben vorig jaar op zakynthos geweest. Als je niet van allemaal toeristen houd is dat egt een perfect eiland ! Ze hebben eigenlijk een heel grote winkelstraat en een ''straat'' langs het strand met allemaal restaurantjes. En dan kun je via een loopbug naar een soort baai. S'avonds word deze baai een discotheek is alleen al super mooi om te zien. Vorige zomer heb ik er met een schilpad mee kunnen zwemmen het schijnt dat zij door de baai zwemmen. Super mooi om te zien !
Onze keuze was het zeker niet om in Laganas te gaan zitten, supertoeristisch daar, hoor. Op de rest van het eiland is dat helemaal niet zo, daar is het lekker rustig.
Heb er vorig jaar september een heerlijke tijd gehad. Vooral het zuidoosten van het eiland vond ik qua strandjes erg mooi.