Vooral heel erg uitrusten en hopelijk feest vieren dat ik geslaagd ben en me voorbereiden op mn nieuwe studie. Lekker genieten van mn paardjes en van mn vrienden!
Op BI loopt hier ook een topic over viewtopic.php?f=71&t=670696 Ik ga een weekje naar mn ouders die een maand naar Corsica gaan, verder werk ik heel veel, hoop ik nog een week met vriendinnen weg te gaan en vriendje wil graag samen een last-minute naar de zon pakken. Ik krijg het druk
mmm misschien met aanhang naar Bulgarije maar als het dit jaar niet gaat sneeuwen hier is wintersport volgend jaar ook nog een optie, dan blijf ik komende zomer lekker thuis. En natuurlijk werken
Werken, een hoop werken. 1 week kamp.. 4 weken in 't huis van m'n vriend z'n oom wonen.. Misschien nog weekendje weg met m'n vriend.. En de rest zien we wel weer
2 weken Griekenland & ik wil naar Australië voor 3 weken.. maar daar is mijn vader het niet helemaal mee eens -_-' dus zijn mijn australiëplannen omgegooit naar 2 weken Egypte.. ach; heb altijd al eens op een kameel willen rijden
Hangt een beetje van het weer af. Is het warm zomerweer gaan we een rondje Nederland doen met onze motorkruiser. Is het prut dan blijven we thuis dit jaar.