Curacao!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:43

ook de grote knip mag je absoluut niet missen. dat is zo'n geweldig mooi strand. en de zee is daar super helder.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:44

haha ik zal ze allemaal opschrijven en proberen heen te gaan Haha!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:03

Cas Abou moet je echt heen! Das echt een paradijsje! Heel rustig en super mooi! Op de foto is t minder mooi dan in t echt..
Afbeelding

Grote en kleine knip zijn ook mooi!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 20:30

Thanks voor de reacties!
Die manege heb ik inderdaad ook gevonden, zit als ik het me goed herinner in de wijk Jongbloed.
Ik kom te wonen in Santa Rosa, volgens mij redelijk dichtbij.
Ik zit nu een kwartier vanaf Punda/Sea Aquarium. Goed te doen dus Lachen

http://www.wereldstage.nl ! Kost wat maar dan weet je zeker dat je goed terecht komt..
Je kan ook alleen stagelopen bij het Sea Aquarium als je het regeld via Wereldstage Koe

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:49

Steffi schreef:
Thanks voor de reacties!
Die manege heb ik inderdaad ook gevonden, zit als ik het me goed herinner in de wijk Jongbloed.
Ik kom te wonen in Santa Rosa, volgens mij redelijk dichtbij.
Ik zit nu een kwartier vanaf Punda/Sea Aquarium. Goed te doen dus Lachen

http://www.wereldstage.nl ! Kost wat maar dan weet je zeker dat je goed terecht komt..
Je kan ook alleen stagelopen bij het Sea Aquarium als je het regeld via Wereldstage Koe

Ik ga voor 2 weken ook in Santa Rosa logeren, bij kennissen.., ik ben daar vanaf 16 febr misschien zie ik je daar nog wel ergens en anders waarschijnlijk wel bij het Sea Aquarium Knipoog

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:29

Woooo!
Dat is gaaf!
Klasgenootje van mij had het ook geprobeerd om daar rond mei stage te gaan lopen, maar dat is haar niet gelukt

Veel plezierrr!!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 13:57

Morgen rond deze tijd zit ik al een uurtje ongeveer in de lucht Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:25

sssstttt ik moet nog 2 maandjes wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:27

Wauw gaaf! Mijn zus toen ze op vakantie was op St. Maarten ook 3 daagjes op Curacau geweest. Ze vond het echt super!

Veel plezier Haha!

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:31

Ik woon ''half'' in Curacao Tong uitsteken
Ben daar bij het Sea aquarium een stuk of 4x geweest. Echt leuk daar ! Veel verandering ook gekomen toen.. toen ik 4 was was ik er al voor de 1e keer geweest..daar kan ik me niets meer van herinneren..of nauwlijks,maar op mijn 7,9e en 12e ben ik er ook nog geweest..elke keer was er wel weer iets veranderd Tong uitsteken
Vooral nu ook lekker om naar curacao te gaan..Mijn vader is op het moment weer daar,,hij heeft daar nog een huis staan.. (ouders zijn gescheiden,en vader heeft 2 huizen..curacao en nederland Tong uitsteken) .. die zegt dat het daar nu 30 graden is..en in de nacht 26 graden.. jammergenoeg kan ik er pas weer heen in de zomervakantie Tong uitsteken

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 15:45

HupsSakii schreef:
Ik woon ''half'' in Curacao Tong uitsteken
Ben daar bij het Sea aquarium een stuk of 4x geweest. Echt leuk daar ! Veel verandering ook gekomen toen.. toen ik 4 was was ik er al voor de 1e keer geweest..daar kan ik me niets meer van herinneren..of nauwlijks,maar op mijn 7,9e en 12e ben ik er ook nog geweest..elke keer was er wel weer iets veranderd Tong uitsteken
Vooral nu ook lekker om naar curacao te gaan..Mijn vader is op het moment weer daar,,hij heeft daar nog een huis staan.. (ouders zijn gescheiden,en vader heeft 2 huizen..curacao en nederland Tong uitsteken) .. die zegt dat het daar nu 30 graden is..en in de nacht 26 graden.. jammergenoeg kan ik er pas weer heen in de zomervakantie Tong uitsteken

Hahaha lekker warm,, snachts lijkt me dat niet zo want we komen op een kamer bij kennissen waar net geen airco is Clown
Nouja overdag vind ik het wel lekker als het 30 graden is.. Vork

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:01

yeyeyeye ik ga 19 maart erheen.. 9 dagen in de zon luieren en op bezoek bij mijn lieve oompje... toff

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:05

Vorige keer liepen voor mijn vaders huis ook elke ochtend vaak zwerfhonden langs :|.. in 1 vilabuurt daar waar hij een huiis heeft Tong uitsteken In ons huis zit gelukkig wel airco..anders had ik het echt niet volgehouden in die hitte daar Tong uitsteken wel grappig daar..als het regent,meestal is dat dan geeneens koude regen,maar wat warmere regen.. Lachenwhaha

sjanetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:12

Heey !

Super gaaf bij Sea Aqarium zeg ! Echt helemaal geweldig op daar stage te mogen lopen! Lachen

Ben er vorig jaar op vakantie geweest! Het is echt een super eiland! Mambo echt gezellig ! Gr knip echt een mooi strand !

Onwijs veel plezier !

Vergeet niet de christoffelberg te beklimmen...

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 04:01

Iemand die vandaag de carnavalsoptocht heeft gezien? Ik heb meegelopen bij Ay Caramba, Mexicaanse kar! Suuuuper vet, alleen echt dood moe nu.. geloof dat we 8uur lang door Curacao hebben gelopen/gedanst.. Haha!
Vrijdag eerste dag stage gehad, gelijk gesnorkeld met roggen, haaien en vissen Lachen Ga me hier wel 5 mnd vermaken Haha!

Alleen jammer dat ik in Santa Rosa zit en niet in Punda, alles is toch even wat verder weg en niemand van mn huisgenootjes heeft een auto... Misschien dat we binnenkort met zn 11en een busje gaan kopen Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:27

Steffi schreef:
Iemand die vandaag de carnavalsoptocht heeft gezien? Ik heb meegelopen bij Ay Caramba, Mexicaanse kar! Suuuuper vet, alleen echt dood moe nu.. geloof dat we 8uur lang door Curacao hebben gelopen/gedanst.. Haha!
Vrijdag eerste dag stage gehad, gelijk gesnorkeld met roggen, haaien en vissen Lachen Ga me hier wel 5 mnd vermaken Haha!

Alleen jammer dat ik in Santa Rosa zit en niet in Punda, alles is toch even wat verder weg en niemand van mn huisgenootjes heeft een auto... Misschien dat we binnenkort met zn 11en een busje gaan kopen Lachen

Ik heb het niet gezien maar gaaf hoor! Geniet er maar van. Mijn ouders vertrekken volgende week donderdag naar curacao en dan anderhalve maand later ik nog.. Ik kan echt niet wachten!!!!!!!!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 16:09

Steffi schreef:

Ik heb gister een stuk op de televisie gezien, zaterdag stond ik er wel live bij haha.
Ik ga dinsdag avond weer kijken.
Waar zit jij in Santa Rosa dan? Ik zit er namelijk ook in Santa Rosa haha, ik ga volgende week maandag met dolfijnen zwemmen Haha!

Lekker weer hier he Tong uitsteken

Mii_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 17:57

Hee Saar.. (Gimgirl)
Toevallig kwam ik op dit topic Tong uitsteken Leuk dat je achter
internet zit daar op Curacao.. Heb je het een beetje naar je zin??
Sorry dat dit een beetje offtopic is voor de anderen!! Clown
Ik spreek je nog wel meid.. Knipoog

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:32

Mii_Suzy schreef:
Hee Saar.. (Gimgirl)
Toevallig kwam ik op dit topic Tong uitsteken Leuk dat je achter
internet zit daar op Curacao.. Heb je het een beetje naar je zin??
Sorry dat dit een beetje offtopic is voor de anderen!! Clown
Ik spreek je nog wel meid.. Knipoog

Hee leuk je berichtje te lezen, ben al paar keer savonds (voor jullie dan) online geweest maar je was er telkens niet. Maarja zo vaak zat ik er ook weer niet achter.
Maar het is hier heerlijk hoor, het is alweer zondag, net wakker het is namelijk half 9 hier haha.
Al lekker bij gekleurd en zo, mooi joh Haha! veel dingen gezien/gedaan.
Morgen ga ik met dolfijnen zwemmen Haha! zo zin in haah

Nou ik spreek je wel weer..
xx

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:53

hai,

een broodje kip bij mambo op mambo beach, oef die zijn lekker

ik ben net terug, als je ooit vrij hebt, is sint maarten een aanrader, dat vind ik het gezelligste eiland daar

grtz en veel plezier sas

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:05

sassefras schreef:
hai,

een broodje kip bij mambo op mambo beach, oef die zijn lekker

ik ben net terug, als je ooit vrij hebt, is sint maarten een aanrader, dat vind ik het gezelligste eiland daar

grtz en veel plezier sas

Hoi,,

Ik vind op mambo beach de aloha burger het lekkerst Ja haha
Wij gaan donderdag al weer weg..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:41

Ik ga met mrssoliana hier op bokt naar Curacao in augustus voor een half jaar Lachen Ik ga er werken en mijn vriendin stage lopen.... Heeeel veel plezier allemaal daar Lachen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:50

aha leuk zeg.. ik ben weer thuis.. Vandaag geland Knipoog

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:55

Curacao wil ik ook wel Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 16:20

had nog even aan vraagje naar aanleiding van dit topic: via welke maatschappij zijn jullie gaan vliegen en waar heb je geboekt voor welke prijs?