Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffi schreef:Thanks voor de reacties!
Die manege heb ik inderdaad ook gevonden, zit als ik het me goed herinner in de wijk Jongbloed.
Ik kom te wonen in Santa Rosa, volgens mij redelijk dichtbij.
Ik zit nu een kwartier vanaf Punda/Sea Aquarium. Goed te doen dus
http://www.wereldstage.nl ! Kost wat maar dan weet je zeker dat je goed terecht komt..
Je kan ook alleen stagelopen bij het Sea Aquarium als je het regeld via Wereldstage
HupsSakii schreef:Ik woon ''half'' in Curacao
Ben daar bij het Sea aquarium een stuk of 4x geweest. Echt leuk daar ! Veel verandering ook gekomen toen.. toen ik 4 was was ik er al voor de 1e keer geweest..daar kan ik me niets meer van herinneren..of nauwlijks,maar op mijn 7,9e en 12e ben ik er ook nog geweest..elke keer was er wel weer iets veranderd
Vooral nu ook lekker om naar curacao te gaan..Mijn vader is op het moment weer daar,,hij heeft daar nog een huis staan.. (ouders zijn gescheiden,en vader heeft 2 huizen..curacao en nederland) .. die zegt dat het daar nu 30 graden is..en in de nacht 26 graden.. jammergenoeg kan ik er pas weer heen in de zomervakantie
Steffi schreef:Iemand die vandaag de carnavalsoptocht heeft gezien? Ik heb meegelopen bij Ay Caramba, Mexicaanse kar! Suuuuper vet, alleen echt dood moe nu.. geloof dat we 8uur lang door Curacao hebben gelopen/gedanst..![]()
Vrijdag eerste dag stage gehad, gelijk gesnorkeld met roggen, haaien en vissenGa me hier wel 5 mnd vermaken
Alleen jammer dat ik in Santa Rosa zit en niet in Punda, alles is toch even wat verder weg en niemand van mn huisgenootjes heeft een auto... Misschien dat we binnenkort met zn 11en een busje gaan kopen
Steffi schreef:Iemand die vandaag de carnavalsoptocht heeft gezien? Ik heb meegelopen bij Ay Caramba, Mexicaanse kar! Suuuuper vet, alleen echt dood moe nu.. geloof dat we 8uur lang door Curacao hebben gelopen/gedanst..![]()
Vrijdag eerste dag stage gehad, gelijk gesnorkeld met roggen, haaien en vissenGa me hier wel 5 mnd vermaken
Alleen jammer dat ik in Santa Rosa zit en niet in Punda, alles is toch even wat verder weg en niemand van mn huisgenootjes heeft een auto... Misschien dat we binnenkort met zn 11en een busje gaan kopen
Mii_Suzy schreef:Hee Saar.. (Gimgirl)
Toevallig kwam ik op dit topicLeuk dat je achter
internet zit daar op Curacao.. Heb je het een beetje naar je zin??
Sorry dat dit een beetje offtopic is voor de anderen!!![]()
Ik spreek je nog wel meid..
sassefras schreef:hai,
een broodje kip bij mambo op mambo beach, oef die zijn lekker
ik ben net terug, als je ooit vrij hebt, is sint maarten een aanrader, dat vind ik het gezelligste eiland daar
grtz en veel plezier sas