Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deze keer is t wel anders omdat ik 6 weken ben.
Katja schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je met 20kg niet uit kan komen. Ik heb een maand in Zuid-Amerika rondgereisd met 8kg en toen had ik echt zat bij me. Gewoon een kwestie van slim uitzoeken en genoeg wassen daar.
(ok, eerlijk is eerlijk, ik liep na de vakantie wel in een thermo-vest en winterjas met 30 graden te zweten en te rennen en te vliegen op een vliegveld en mijn schoenen wogen ook aardig wat.)
Nouks schreef:Natuurlijk kun je daar ook nog altijd kleding oid scoren. Krijg je alleen wel dat het na de tijd nog weer terug moet...

Danielle005 schreef:Als ik 2 weken op vakantie ga naar Turkije heb ik al 17 kilo![]()
![]()
Suc6
Chiwawa schreef:Danielle005 schreef:Als ik 2 weken op vakantie ga naar Turkije heb ik al 17 kilo![]()
![]()
Suc6
eindelijk nog een fashion-victim...
Ik kan het gewoon niet helpen...
Ik moet in Barcelona ook nog werken voor de Europese Commissie, en daarvoor moet ik 2 maatpakjes mee (die ik anders ieg nooit aandoe)... dus weeral extra gewicht...
Chiwawa schreef:Danielle005 schreef:Als ik 2 weken op vakantie ga naar Turkije heb ik al 17 kilo![]()
![]()
Suc6
eindelijk nog een fashion-victim...
Ik kan het gewoon niet helpen...
Ik moet in Barcelona ook nog werken voor de Europese Commissie, en daarvoor moet ik 2 maatpakjes mee (die ik anders ieg nooit aandoe)... dus weeral extra gewicht...
! Maar de meneer van Transavia vond het geen probleem en ik liep zo door , ze doen er blijkbaar niet zo moeilijk over , want terug heb ik ook geen problemen gehad!
), een stuk of wat topjes, ondergoed, een paar truitjes met lange mouwen, schoenen en dan heb je al méér dan genoeg! Als het tóch niet lukt met het koffer, gewoon weglaten, en je ouders de wat minder noodzakelijke dingen op laten sturen, ik had een koffer naar Finland, 30 kilo, voor ik geloof 40 eurie.