foto's + verslag ZUID AFRIKA ( 3/12 - 11/12/2006)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Re: foto's + verslag ZUID AFRIKA ( 3/12 - 11/12/2006)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:07

Wauw, geweldig zeg! Dat moet en heel mooie ervaring zijn geweest! Ja

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:15

wauw wat een ervaring !
Lijkt me super om dat een keer mee te maken ! *LOL*

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:00

FlashyFreddy schreef:
Vuyatela was geweldig niet!? Toen ze ons de kamer lieten zien, viel mn mond gelijk open!
Ja Kirkman's Camp ken ik wel, ben er zelf nog niet geweest.
Waar verblijven jullie in Kaapstad? Wij hebben daar Leisure Bay en de Radisson SAS ( aan het waterfron gedaan), dan zijn we naar Stellenbosh, oudtshoorn, Knysna, Mossel Bay, Tsitsikamma gereden! Was wel in mei toen en het weer leek echt op niks!

Vuyatela was leuk en gezellig, in 2005 ben ik naar Londolozi geweest en het jaar daarvoor Kirkman's Camp, toen was het nog van Mala Mala, dit jaar gaan we weer terug omdat we het daar het leukst vonden, persoonlijk en een schitterende omgeving, ook een groter gebied om in te rijden dan bij Djuma!
In Kaapstad slapen we in de 12 Apostles hotel, Camp's Bay!
Ik heb zelf 6 maanden stage gelopen in Franschhoek, dus ben inmiddels zeer bekend in de West Kaap en de rest van dit prachtige land!!!
Volgend jaar gaan we ook naar Phinda (Kwazulu Natal) ben heel benieuwd hoe dat is, daar zitten we met oud en nieuw!!! En met kerst zitten we in de Rust, vlakbij de Swartberg Pass in het guesthouse Die Gat, moet je zeker naartoe gaan, niet heel luxe maar zo leuk, het is van een Afrikaans echtpaar en die maken echt een feestje van je verblijf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:01

Ziet er leuk uit !

anneke536

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 20:29

Marleen_ schreef:
FlashyFreddy schreef:
Vuyatela was geweldig niet!? Toen ze ons de kamer lieten zien, viel mn mond gelijk open!
Ja Kirkman's Camp ken ik wel, ben er zelf nog niet geweest.
Waar verblijven jullie in Kaapstad? Wij hebben daar Leisure Bay en de Radisson SAS ( aan het waterfron gedaan), dan zijn we naar Stellenbosh, oudtshoorn, Knysna, Mossel Bay, Tsitsikamma gereden! Was wel in mei toen en het weer leek echt op niks!

Vuyatela was leuk en gezellig, in 2005 ben ik naar Londolozi geweest en het jaar daarvoor Kirkman's Camp, toen was het nog van Mala Mala, dit jaar gaan we weer terug omdat we het daar het leukst vonden, persoonlijk en een schitterende omgeving, ook een groter gebied om in te rijden dan bij Djuma!
In Kaapstad slapen we in de 12 Apostles hotel, Camp's Bay!
Ik heb zelf 6 maanden stage gelopen in Franschhoek, dus ben inmiddels zeer bekend in de West Kaap en de rest van dit prachtige land!!!
Volgend jaar gaan we ook naar Phinda (Kwazulu Natal) ben heel benieuwd hoe dat is, daar zitten we met oud en nieuw!!! En met kerst zitten we in de Rust, vlakbij de Swartberg Pass in het guesthouse Die Gat, moet je zeker naartoe gaan, niet heel luxe maar zo leuk, het is van een Afrikaans echtpaar en die maken echt een feestje van je verblijf!!!

SUPER!! Ik ben ook al bij Susan en Anton van die Gat geweest! vorig jaar!! Het is echt geweldig niet!? Susan is een gezellige flapuit en maakt geweldig eten klaar. En dan de kamers...je komt precies in vorige eeuw terecht.
In 12 Apostels ben ik ook al geweest : echt luxe!
Phinda staat ook op mijn verlanglijstje : in welke lodge zitten jullie daar? Mij lijkt de forest lodge de leukste!

mrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:35

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:20

Echt heel gaaf zeg! Hele leuke foto;s ook.
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt.
Als ik ooit nog eens de kans krijg om een mooie reis te maken, wordt het ook Zuid-Afrika!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:27

Super zeg!! Ben afgelopen zomer ook naar Zuid-Afrika geweest en in je verslag lees ik wel wat bekende dingen.. wij hebben ook die panoramic route gedaan, echt super mooi *LOL*!!